🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توسعه صادرات غیر نفتی و کاهش قاچاق کالا با فرانچایز

توسعه صادرات غیر نفتی و کاهش قاچاق کالا با فرانچایز
به گزارش  گروه اقتصادی اخبار ، محمدعلی ملایی رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی گفت: سومین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار با هدف معرفی و توسعه ظرفیت‌های صنعت فرانچایزینگ و انتقال تجارب برای توسعه کسب و کار برند‌های ایرانی شکل گرفته است.

ملایی گفت: صنعت فرانچایز در جهان ۵ هزار میلیارد دلار گردش مالی دارد و ایران هم می کوشد به این گردش مالی دست یابد.

او با بیان این که بخش مهمی از GDP کشور‌های در حال توسعه را صنعت فرانچایز به خود اختصاص می‌دهد، افزود: توسعه صادرات غیر نفتی، کاهش موثر قاچاق کالا و اشتغال زایی از نتایج بسیار مهم توسعه صنعت است.

 رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی اضافه کرد: صنعت فرانچایز در جهان ۵ هزار میلیارد دلار گردش مالی دارد و در کشور‌های در حال توسعه بین یک تا ۵ درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) را به خودش اختصاص می‌دهد.

ملایی به بخش دیگری از نمایشگاه که مربوط به توسعه کسب وکار است اشاره کرد و گفت: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به درون زایی توجه شده که در این راستا توسعه کسب وکار بخش دیگری از این نمایشگاه را شامل می‌شود.

او بیان کرد: سود کسب وکار‌ها به هم گره می‌خورد و سود بیشتر در گرو توسعه کسب وکار دیگران است. از این رو در این نمایشگاه قصد داریم که همه کسانی که کسب و کارشان موجب توسعه کسب و کار دیگران است به معرفی خود بپردازند.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی خدمات ارایه شده در سومین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار را آموزش، مالی، نوآوری ها، مشاوره‌ها و استارت آپ‌ها معرفی کرد.

گفتنی است، سومین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار از روز گذشته در سالن ۶ محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ایران آغاز به کار کرده و تا ۱۷ دی از ۹ صبح الی ۱۷ میزبان بازدید کنندگان است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋