🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهره برداری و اجرای ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دشتی آغاز شد

بهره‌برداری و اجرای ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال در شهرستان دشتی آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های  اخبار  از بوشهر ، فرماندار دشتی در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این طرح‌‎ها در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استاندار بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۸۴ طرح در این شهرستان افتتاح و یا اجرای آن آغاز می‌شود که امروز ۹ طرح با اعتبار ۷۴۴ میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری و یا کلنگ زنی شد.

عبدالله نادری افزود: طرح نوسازی شبکه آب روستای لاور شرقی به طول ۱۹ کیلومتر با ۲۱ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید تا هزار نفر جمعیت روستا را زیر پوشش قرار دهد.

او ادامه داد: از دیگر طرح‌های افتتاحی این شهرستان نصب و راه‎اندازی سه مرکز بی. تی. اس ایرانسل با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در سه روستای بخش شنبه شامل روستاهی کاردنه، حناشور و سهو است که بیش از ۶ روستا و به ویژه مسیر خورموج به دشت پلنگ را زیر پوشش قرار می‎دهد.

فرماندار دشتی بیان کرد: تنها روستای بدون پوشش ایرانسل در این منطقه روستای دهوک است که با توجه به انجام اقدام‎های اولیه، انتظار است اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشد.

نادری عنوان کرد: نصب و راه‎اندازی و ارتقا اینترنت همراه از ۲ جی به ۳ جی و ۴ جی، در ۶ مرکز همراه اول در شهرستان دشتی با اعتبار ۱۰۶ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی هفته دولت در شهرستان دشتی است.

او افزود: عملیات آبخیزداری در منطقه لاور نیز با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، نگارخانه خورموج به مساحت ۴۳۰ مترمربع با ۹ میلیارد ریال اعتبار، منازل ۶ واحدی پزشکان بیمارستان زینبیه خورموج با ۲۸ میلیارد ریال اعتبار، و ۱.۸ هکتار گلخانه با اشتغال ۱۸ نفر و سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی شهرستان دشتی است.

فرماندار دشتی با اشاره به افتتاح طرح‌های عمران شهری خورموج با ۴۷ میلیارد ریال اعتبار گفت: همچنین امروز اجرای طرح‌های انتقال آب از تنگ سدر به روستای لاور شرقی به طول چهار کیلومتر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و ۱۰ کیلومتر راهسازی با ۲۵۷ میلیارد ریال آغاز شد که هزینه آن از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان تامین شده‌است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋