🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امضا قرارداد سه جانبه نوسازی هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای برون شهری

قرارداد سه جانبه نوسازی هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای برون شهری با حضور وزیر راه و شهرسازی امضا شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی اخبار ، مراسم امضای قرارداد سه جانبه نوسازی هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای برون شهری فی مابین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ایران خودرو دیزل و‌ بانک توسعه تعاون با حضور وزیر راه و شهرسازی در حال برگزاری است.

مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در این مراسم گفت: جا دارد از وزیر راه و شهرسازی تشکر کنم که این مراسم را برپا کردند. با این قرارداد تحول بزرگی در آینده در صنعت خودرو رقم خواهد خورد.

او بیان کرد: از زمانی که نوید این قرارداد داده شد اتفاقات خوبی در صنعت خودرو‌های سنگین‌رخ داده است. در صنعت خودرو‌های سنگین بحث حاکمیت مطرح است و در آینده تاثیر دارد. زمینه نوسازی ۵ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای برون شهری را دنبال خواهیم کرد.

مقیمی افزود:تا کنون در صنعت خودرو ۲۱ درصد رشد تولید داشتیم و در صنعت خودرو‌های سنگین بیش از ۳۰۰ درصد رشد داریم. بخشی از قراردادی که‌ امروز امضا می شود را سفارش گذاری خواهیم کرد.

او بیان کرد: فرایند تامین مالی با سرعت باید انجام شود تا زمینه تولید آماده شود.زیرساختی نوسازی خودرو‌های سنگین در دستور کار است.

ظرفیت تولید ۱۲ هزار کشنده در ایران خودرو در سال

در ادامه مراسم زالی مدیر ایران خودرو دیزل گفت: حدود ۱۲ هزار کامیون کشنده ظرفیت در ایران‌خودرو دیزل وجود دارد و‌۷ هزار نفر در این کارخانه مشغول هستند.

حجت‌الله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ادامه گفت: تامین مالی ۶ هزار دستگاه خودروی سنگین انجام شده و در حال حاضر می‌توانیم ۷ هزار دستگاه دیگر را تامین مالی کنیم. امروز قرار داد نوسازی هزار دستگاه کامیون امضا می‌شود و امیدوارم کار به خوبی انجام شود.

در حال تکمیل...

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋