🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هیات ها و حسینیه ها دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند

حجت الاسلام عادل پور گفت: مجددا به تمام هیأت ها و حسینیه اعلام میکنم که موازین بهداشتی در برگزاری مراسمات را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های اخبار از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته خرمشهر فرارسیدن مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان را تسلیت گفت و عنوان کرد: مجددا به تمام هیأت ها و حسینیه اعلام میکنم که موازین بهداشتی در برگزاری مراسمات را رعایت کنند .

او افزود: مجالس را تا می توانید در فضای باز برگزار کنید ، از ماسک استفاده شود، از پذیرایی خودداری کنید.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد:  از ادارات و سازمان ها انتظار داریم در سیاه پوش کردن شهر گام بردارند، به راستی سهم منطقه آزاد در سیاه پوش کردن شهرستان خرمشهر چیست؟

حجت الاسلام عادل پور به شکست دیپلماسی آمریکا در برابر ایران اشاره کرد و گفت: در جریان تمدید تحریم تسلیحاتی ،آمریکا با ذلت شکست خورد و این اقدامات و شکست های آمریکا ادامه خواهد داشت.

او افزود: این شکست های آمریکا نتیجه راهنمایی های مقام معظم رهبری، مقاومت مردم و قدرت نظامی و موشکی ایران است،جمهوری اسلامی امروز یک ابرقدرت است.

توافق ننگین امارات با رژیم صهیونیستی دیگر بیانات امروز امام جمعه خرمشهر بود.

حجت الاسلام و المسلمین عادل پور عنوان کرد: این عادی سازی و توافق امارات هیچ تاثیری در خواست مردم آزاده جهان و اسلام نخواهد داشت و اسرائیل با قدرت مقاومت محو خواهد شد.

امام جمعه خرمشهر خواستار کپنی شدن اقلام ضروری مردم از سوی دولت شد، و گفت:  قدرت خرید مردم  پایین آمده است ،دولت باید تدبیری ویژه در این باره بیاندیشد.

امام جمعه خرمشهر گفت: رئیس تعزیرات خرمشهر تنها سه روز در هفته در خرمشهر است و این باعث می شود نظارت در خرمشهر ضعیف باشد، آقایان استاندار، فرماندار و رئیس تعزیرات استان باید پاسخگو باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋