🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

با راه اندازی پیست حرفه ای اتومبیلرانی می توانیم میزبان مسابقات بین المللی باشیم

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: با رایزنی‌های انجام شده، پیست حرفه‌ای اتومبیلرانی چند منظوره دهکده المپیک را امسال وارد فاز اجرایی خواهیم کرد.

اتومبیلرانی
به گزارش گروه استان های اخبار از کرمانشاه؛ محمدجواد کرانی در نشستی خبری که امروز (۳۰ مرداد) برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت پروژه پیست حرفه‌ای اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: برای احداث این پیست استاندارد چند منظوره از پارسال رایزنی‌هایی را در استان انجام دادیم و منجر به این شد که استاندار دو میلیارد تومان برای این پروژ اختصاص داد.

او بیان کرد: متاسفانه این اعتبار پارسال تخصیص پیدا نکرد و امسال هم قول گرفته‌ایم که برای شروع عملیات اجرایی پروژه حداقل ۳۰ درصد این اعتبار تخصیص پیدا کند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر از جمله پروژه‌های ورزشی در اولویت احداث استان است، گفت: طبق برنامه ریزی‌ها، پروژه پیست چند منظوره اتومبیلرانی کرمانشاه در مساحت پنج هزار متر مربع در دهکده المپیک احداث خواهد شد.

او با بیان اینکه کار احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی پس از آغاز به کار ظرف مدت ۶ ماه به بهره برداری می رسد، ابراز امیدواری کرد: تا پایان امسال شاهد این اتفاق مهم باشیم.

کرانی یادآوری کرد: با راه اندازی این پیست چندمنظوره می توانیم میزبانی مسابقات کشوری و حتی بین المللی را نیز بر عهده بگیریم.

او تاکید کرد: تمام اقدامات اولیه و مورد نیاز همچون مطالعات و تهیه نقشه برای اجرایی شدن این پروژه انجام گرفته و از مسئولین قول گرفته‌ایم که امسال حتما آن را وارد فاز اجرایی کنند.

کرانی در ادامه اعلام کرد: همچنین به زودی عملیات احداث پیست موتورکراس و آفرود شهرستان صحنه از سوی بخش خصوصی شروع خواهد شد.

او در ادامه سخنانش به اخذ مجوز راه اندازی آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه از فدراسیون یاد کرد و گفت: در استان کرمانشاه نزدیک به ۵۰ مربی موتورسواری و اتومبیلرانی داریم که در هیچکدام از استان‌های کشور این تعداد مربی وجود ندارد، لذا از ظرفیت آن‌ها برای آموزش در این آکادمی استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه اضافه کرد: با راه اندازی این مکان، علاقمندان به دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی به صورت آکادمیک این رشته را آموزش می‌بینید و وارد دنیای قهرمانی خواهند شد.

او یکی دیگر از مهمترین برنامه های در دست اجرای هیات را آموزش علاقه مندان به رانندگی و بخصوص افراد متخلف معرفی شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد و گفت: مربیان هیات به صورت اصولی به آموزش این افراد اقدام می کنند.

کرانی بیان کرد: یکی دیگر از ثمراتی که راه اندازی آکادمی موتورسواری و اتومبیل رانی به همراه دارد جذب جوانان علاقه مند به این ورزش و تخلیه انرژی آنان در محیطی استاندارد به جای خیابان ها است.

او همچنین از فعال بودن برخی هیات های شهرستانی مانند سرپل ذهاب، قصرشیرین، جوانرود، پاوه، صحنه، کنگاور و اسلام آبادغرب خبر داد و گفت:  تقویت بخش بانوان هیات  یکی دیگر از برنامه های در دست اجرا است و هم اکنون حدود ۱۵ ورزشکار خانم فعالیت می کنند اما با توجه به استقبال بسیار خوبی که در میان بانوان وجود دارد لازم است کارهای بهتری برای فعالیت گسترده تر آنها صورت گیرد.

او در ادامه به جایگاه اجتماعی موتورسواری و اتومبیلرانی در جامعه اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته در هر بحرانی که در استان داشته‌ایم مانند سیل اوایل پارسال ، تلاش کرده‌ایم تا مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنیم و در کنار مردم باشیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋