🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اجرای پویش مردمی «هر خانه یک حسینیه» در کاشان

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار  از اصفهان ،محمدحسین واحدیان، مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه شیوع کرونا بر نحوه برگزاری بسیاری از مراسم بویژه آیین‌های عزاداری ماه محرم تاثیر گذاشته و جلسات مذهبی از فضای حقیقی به مجازی تبدیل شده است گفت: در این راستا و با هدف برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پویش مردمی «هر خانه یک حسینیه» در کاشان برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اجرای سراسری پویش «هر خانه یک حسینیه» افزود: این پویش در کاشان با تلاش فرهنگ‌سرا‌های مهر، معراج، علامه فیض کاشانی، المهدی و فرهنگ‌سرای بانوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهرستان تا ۳۰ شهریور اجرا می‌شود.

واحدیان، با اشاره به اینکه نحوه شرکت در این پویش متکی بر ظرفیت‌های فضای مجازی است، افزود: خانواده‌ها می‌توانند با ارسال تصاویر و فیلم‌های مربوط به موضوعات نصب پرچم سر درب منازل، برگزاری روضه‌های خانگی، خوانش کتاب‌های مرتبط با امام حسین و همچنین نوحه‌خوانی و دکلمه‌خوانی کودکان به دایرکت اینستاگرام و آیدی تلگرام فرهنگ‌سرا‌های این سازمان در این برنامه شرکت کنند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه به ۴۰ تصویر برتر به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود، از خانواده‌ها دعوت کرد برای پیوستن به این پویش با ارسال تصاویر و فیلم‌های های خود گامی در جهت فضاسازی محیطی ایام محرم و آراستگی سیمای شهری بر دارند.

واحدیان تاکید کرد: برای مهار کرونا راهی جز رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با این ویروس نداریم و در همین راستا از شهروندان می‌خواهیم در زمان کاهش جلسات مذهبی و تعطیلی بسیاری از هیئت‌ها و برگزاری جلسات مذهبی از فضای حقیقی به مجازی، برای همراهی در این مسیر و شکل گیری پویش «هر خانه یک حسینیه» با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان همقدم شوند.

به گفته او، برگزاری شعائر و شور حسینی و آیین‌های عزاداری ماه محرم همراه با شعور و بصیرت عاشورایی آثار و برکات فراوانی در تربیت خانواده و اجتماع دارد.

م

پویش مردمی «هر خانه یک حسینیه» در زادگاه محتشم کاشانی شاعر بلند آوازه عاشورایی و پدر مرثیه سرایی ایران برگزار می شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋