🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افزایش ۲۵ درصدی صادرات غیرنفتی از کاشان در چهار ماهه نخست امسال

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: ۸۹ میلیون و ۶۹۰ هزار صادرات غیرنفتی این شهرستان با افزایش ۲۵ درصدی از اول فروردین تا پایان مردادماه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های اخبار از اصفهان ، مسعود خاندایی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان، در نشست خبری فرماندار کاشان و معاونین وی با خبرنگاران اظهار داشت: این در حالی است که صادرات غیرنفتی کاشان در کل سال گذشته به ارزش بیش از ۳۰۲ میلیون دلار بوده است.

او همچنین فعالیت کمیسیون نظارت بر ۱۵ هزار و ۲۰۰ واحد صنفی شهری از لحاظ قیمت گذاری و حوزه تعزیرات حکومتی را تاکید کرد و گفت: اعمال نفوذ در حوزه ضرورت قیمت گذاری گل محمدی بسیار موثر بود.

به گفته او، اعتبارات تملک دارایی کاشان نیز در سال جاری تا ۱۵ درصد افزایش داشت که به ۴۷ دستگاه اجرایی تعلق گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان، همچنین پرداخت ۸۴۰ میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به صورت یارانه مستقیم به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را یادآور شد و گفت: نظارت و کنترل دقیق بر جلوگیری از فرار مالیاتی بویژه مطلب پزشکان و داروخانه با التزام به نصب دستگاه کارتخوان و پیگیری مباحث مربوط به پیمانکاران سطح شهر و موثر بر افزایش قیمت‌ها که حق اختفای درآمد ندارند با قوت انجام می شود.

اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی مصوبه‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کاشان


خاندایی در ادامه از اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی مصوبه‌های نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان در سال‌جاری خبر داد. در و گفت: امسال پرونده‌های ۴۰ شرکت در هفت نشست این کارگروه بررسی شد که ۸۰ مصوبه آن اجرایی به صورت ۱۰۰ درصدی شد.

او حمایت از تولید، برطرف کردن مسایل مربوط به آب، برق، تلفن، گاز، حل و فصل مشکلات شرکت‌ها در حوزه تولید و اشتغال، امهال بدهی و حمایت از واحد‌های آسیب دیده از شیوع کرونا بویژه مرغداری‌ها را از جمله این مصوبه‌ها برشمرد.

او، با اشاره به لزوم اجرای مصوبه‌های این کارگروه از سوی دستگاه‌های مربوطه، افزود: برخی مسائل در شهرستان قابل برطرف شدن است که مسوولان دستگاه‌ها موظف به پیگیری آن‌ها هستند تا با توجه به امکانات موجود و بر اساس قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌ها شرایط اشتغال و سرمایه‌گذاری را تسهیل کنند.

به گفته او، برخی مصوبه‌های نشست کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال باید در مرکز استان تصمیم‌گیری و اجرا شود که این مهم به صورت رسمی ارجاع می‌شود و پس از پیگیری، دستگاه‌ها موظف هستند، پاسخ آن را بدهند.

او، با تاکید بر برگزاری کارگروه سرمایه گذاری و ارایه اقلام یارانه‌ای شکر، مرغ، لاستیک، آرد و نان و موارد مربوط به گاز مایع در حوزه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون نظارت بر اصناف از لحاظ قیمت گذاری گفت: در حوزه برنامه ریزی نیز پروژه‌ها به دستگاه اجرایی واگذار می‌شود که مشارکت بخش خصوصی و مطالعه بودجه سال ۹۹ را بصورت مطلوب استفاده کند.

پیگیری تحقق وعده دولت برای پرداخت تسهیلات کرونا

 

خاندایی با اشاره به تداوم نشست هفتگی ارزیابی عملکرد بانک‌ها اضافه کرد: در تلاش هستیم با برگزاری این نشست‌ها با بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری و در نتیجه ارتقای عملکرد‌ها در پرداخت تسهیلات کرونایی، مشکلات و گرفتاری مردم را که به میزان زیادی از شرایط شیوع کرونا زیان دیده‌اند کاهش بدهیم.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋