🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لزوم رعایت نکات بهداشتی از سوی هیات های عزاداری در اندیمشک

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های اخبار از اهواز ، گفت: هیات‌های عزاداری در ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای حفظ سلامت عمومی در شرایط کرونایی باید نکات بهداشتی را رعایت و با دقت اجرا کنند.

فرماندار اندیمشک رعایت نکات بهداشتی از سوی هیات‌های عزاداری مام محرم در این شهرستان را الزامی دانست.

او با تاکید بر لزوم همدلی برای حفظ سلامت مردم در مراسم‌های سوگواری افزود: حداکثر زمان برگزاری مراسم‌ها براساس قوانین مصوب ستاد مقابله با کرونا در کشور و استان خوزستان ۲ ساعت است.

جهانگیری بر ضدعفونی محل‌های عزاداری قبل و بعد از مراسم و رعایت فاصله تعیین شده ۲ متر از چهار طرف برای عزاداران تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است افراد سالمند و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند، از حضور در مراسم‌ها و تجمعات خودداری کنند، ضمن اینکه با توجه به حساسیت شرایط کرونایی و تغییر رفتار ویروس، انجام تب سنجی در بدو ورود به مراسم از سوی هیات‌ها توصیه می‌شود.

فرماندار اندیمشک به برگزاری نشست با هیات‌ها و مداحان و بیان نکات مورد نظر برای حفظ سلامت مردم به آن‌ها اشاره و تصریح کرد: اگرچه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز برای ایام محرم آماده باش هستند، اما استفاده از ماسک از سوی عزاداران الزامی است، ضمن اینکه تعدادی ماسک هم از سوی مواکب شهرستان در هیات‌ها توزیع خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، دستگاه‌های اجرایی خدماتی نیز آماده همکاری لازم با هیات‌ها جهت برپایی مراسم هستند و همه  امکانات و اماکن از قبیل؛ ورزشگاه ها، مدارس و فضا‌های باز در اختیار هیات‌ها و بانیان سوگواری امام حسین (ع) برای برگزاری مراسم عزاداری قرار خواهند گرفت.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋