🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۸ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کتاب چراغ روشنگری است

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: بالاتر از کتاب برای چراغ راه انسان هیچ چیز دیگری وجود ندارد و ما باید از امکانات فضا‌های مجازی برای ترویج کتاب و کتابخوانی بهتر استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ؛ فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: بالاتر از کتاب برای چراغ راه انسان هیچ چیز دیگری وجود ندارد، فضای مجازی انسان را از کتابخوانی دور کرده است و ما باید از امکانات فضا‌های مجازی برای ترویج کتاب و کتابخوانی بهتر استفاده کنیم، کتاب صیقل دهنده روح انسان است و باید برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ثلاث باباجانی گفت: ما از مسیر مطالعه غفلت کرده ایم امیدوارم بتوانیم این را جبران کنیم و در مسیر کتاب و کتابخوانی قرار بگیریم، زیرا کتاب چراغ روشنگری است.

او افزود: جوانان ما بزرگترین منابع ما برای ترویج فرهنگ کتابخوانی هستند و ما باید از طریق این منابع یک نهضت سبز کتابخوانی راه اندازی کنیم تا به هدف و چشم اندازی که می‌خواهیم برسیم.

معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: کتابخانه‌های عمومی استان به دلیل شرایط وجود ویروس کرونا از پنجم اسفند ماه سال ۹۸ تعطیل شد و این تعطیلی منجر به تعطیلی فعالیت‌های کتابداران و کتابخانه‌ها نشد و شیوه ارائه خدمات و فعالیت‌ها از طریق فضای مجازی ادامه پیدا کرد.

او  افزود: فعالیت کتابداران و حفظ ارتباط با اعضای کتابخانه از طریق برگزاری پویش‌های کتابخوانی به صورت کشوری و پویش‌های استانی ادامه پیدا کرد و یکی از مهمترین فعالیت‌های فرهنگی برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بود که با توجه به شرایط وجود ویروس کرونا و وضعیت کتابخانه‌های شهرستان ثلاث باباجانی تعداد ۵۱۲ نفر از اعضای کتابخانه این شهرستان در این جشنواره شرکت کردند.

حسنی خونسار، بیان کرد: کتاب خواندن را باید از زمان کودکی آغاز کرد به همین دلیل تمام کتابخانه‌های عمومی ما دارای بخش کودک با منابع مخصوص کودکان هستند و این نه تنها موازی کاری با فعالیت کانون‌های پرورش فکری نیست بلکه محرکی برای حضور فعال کودکان در کتابخانه‌ها است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋