🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افتتاح چند طرح مبل و منبت ملایر با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور

با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور چند طرح در شهرک صنعتی حاجی آباد ملایر با ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید.

افتتاح چند طرح مبل و منبت ملایر با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از همدان ، امروز با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور، مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید و  معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور یک واحد تولیدی مبلمان و  آسفالت، شبکه برق و سردرب ورودی شهرک صنعتی تخصصی مبلمان حاجی‌آباد ملایر با اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در ملایر به بهره‌برداری رسید.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشوربا اشاره به ثبت جهانی و ملی مبل و منبت ملایر گفت: شهرک صنعتی مبلمان یکی از شهرک‌های تخصصی کشور است که با مساحت ۲۰ هکتار در زمینه مبل و منبت فعالیت می‌کند.

فتحعلی محمدزاده افزود: این شهرک مشکلاتی همچون سر درب ورودی، جمع شدن آب‌های سطحی، برق و آسفالت داشت که با همکاری مسوولان این شهرستان مشکلات رفع و این طرح‌ها امروز اجرا شد.

او ادامه داد: هم اکنون برای اجرای ۲۲۸ طرح نمایشگاهی در  شهرک حاجی آباد قرارداد داریم که تاکنون ۱۰۰ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با بیان اینکه طرح توسعه شهرک صنعتی مبلمان ملایر در دستور کار است بیان کرد: این شهرک ظرفیت ویژه‌ای در کشور دارد و به عنوان الگو و به صورت تخصصی در حوزه مبل و منبت معرفی شده است.

محمد زاده گفت: زیرساخت‌های این شهرک هم اکنون فراهم است و در زمینه صنایع کوچک برای بازاریابی، آموزش، تسهیلات، حضور در نمایشگاه‌های بین المللی و داخلی واحد‌های مستقر در شهرک صنعتی مبلمان ملایر برنامه داریم.

 هم اکنون شهرک صنعتی ۱ و ۲ حاجی آباد، در زمینه مبلمان و سه ناحیه صنعتی به صورت تخصصی در شهرستان شمل ناحیه صنعتی سامن در زمینه مواد غذایی و ترشیجات، شهرک صنعتی سهند در زمینه کشمش و شهرک صنعتی جوکار در زمینه فروسیلیس و فروآلیاژ‌ها به صورت تخصصی فعال هستند.

محمدزاده افزود: هم اکنون یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی جوکار سرمایه‌گذاری شده است که قطب صنعتی کشور در زمینه فروسیلیس است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور و مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید و معاون فنی سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ومسولین استانی و کشوری امروز همچنین از چند کارگاه خیاطی شهر ازندریان، طرح دامداری روستایی پیرمیشان و شهرک صنعتی مبل و منبت حاجی آباد،کارگاه مبل و منبت سطح شهر و بازار مبل بلوار 32 متری و کارگاه مروار بافی ملایر بازدید کردند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋