🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تمهیدات ستاد اجرایی فرمان امام برای کنکور سراسری

دزفولی گفت: بسته بهداشتی شامل یک ماسک و یک ماده ضدعفونی تک مصرف میان داوطلبان کنکور توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی اخبار ، مسعود مردانی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی اظهار کرد: بیماری کرونا به یک بیماری فامیلی تبدیل شده است به صورتی که دلیل اصلی شیوع آن رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی بین اعضای خانواده است.

او افزود: در حال حاضر مراجعه عمده بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها این است که به دنبال ابتلای یک فرد از اعضای خانواده بقیه آن‌ها هم مبتلا شده اند.

مردانی تصریح کرد: کرونای فعلی بسیار عجیب و غریب است و هریک از نشانه‌ها می‌تواند علامتی از این بیماری باشد. ثابت شده است افراد کرونایی بدون علامت به اندازه افراد علامت دار می‌توانند باعث انتقال بیماری شوند.

وی ادامه داد:میان بیم و امید‌ها در اخبار کرونا هر چند برخی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی نگرفته اند، اما آن جا که همکاری و همدلی بود شاهد بهتر شدن وضعیت بوده ایم همانند گلستان که رئیس دانشگاه علوم پزشکی اش از سیر نزولی کرونا خبر داده بود.یا کردستان که روز بدون فوتی از بیماری کرونا را گذراند.

امروز روسای برگزار کننده کنکور ۹۹ با معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان سنجش در نشستی تصمیم به برگزاری آزمون سراسری ۹۹ از روز چهار شنبه مصادف با ۲۹ مرداد ماه به مدت ۴ روز و در ۳۳۰۰ حوزه امتحانی گرفتند.

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طبق گزارشات گرفته شده تمامی حوزه‌ها آماده برگزاری آزمون سراسری هستند.

مخبر دزفولی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: بسته بهداشتی که شامل یک ماسک و یک ماده ضدعفونی تک مصرف میان داوطلبان کنکور سراسری توزیع می شود.

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش کشور اضافه کرد: تقریبا ۲ میلیون متر مربع فضای امتحانی سال گذشته به ۵ میلیون متر مربع تبدیل شده است.

گفتنی است تهران هم مانند سایر استان‌ها برای برگزاری مراسم عزاداری محرم آماده می‌شود. استاندار تهران گفته از اول شهریورماه طرح ترافیک اجرا می‌شود و در ایام ماه محرم همچنان تاکید بر این است که مراسم عزاداری در محیط‌های باز برگزار شود.

مراکز استان‌های صدا و سیما هم گفته اند ۴۱۱ عناون برنامه و ویژه برنامه تلویزیونی به مناسبت این ایام از صدا و سیمای مراکز استان‌ها پخش خواهد شد، در حال حاضر بهترین شیوه مقابله با ویروس کرونا استفاده از ماسک و شست و شوی مداوم دست هاست، شاید به قول رئیس انستیتو پاستور ایران کرونا هیچ واکسنی نداشته باشد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋