🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نگهداشتن وضعیت راه‌های کرمانشاه در بهترین حالت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادده‌ای استان کرمانشاه گفت : با اعتباراتی که داریم تلاش می‌کنیم وضعیت راه‌های استان را در بهترین حالت نگه داریم.

به گزارش   گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت راه‌های استان کرمانشاه، گفت : طول راه‌های استان ۸۰۵۱ کیلومتر بوده که معادل ۳.۶ درصد راه‌های کشور است.

او گفت : از این میزان سهم بزرگراه‌های استان ۴۱۷ کیلومتر، راه‌های اصلی ۵۲۳ کیلومتر، راه‌های فرعی ۱۸۹۱ کیلومتر و مابقی راه‌های روستایی است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان،گفت: شهرستان‌های کرمانشاه، ثلاث باباجانی و اسلام آبادغرب به ترتیب بیشترین سهم راه‌های استان را به خود اختصاص می‌دهند و قصرشیرین و جوانرود نیز کمترین سهم را از راه‌های استان کرمانشاه دارند.

کرمی درباره وضعیت راه‌های روستایی استان گفت: از حدود ۵۱۷۵ کیلومتر راه روستایی که در استان داریم ۳۴۵۶ کیلومتر آن آسفالت، ۱۰۱۶ کیلومتر شوسه و ۷۰۳ کیلومتر خاکی است.

او با بیان اینکه هزینه نگهداری این میزان راه در استان بسیار زیاد است، گفت: با حداقل اعتباراتی که داریم تلاش می‌کنیم وضعیت راه‌های استان را در بهترین حالت نگه داریم تا تردد مسافرین تسهیل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به وضعیت ناوگان حمل و نقل برون شهری استان کرمانشاه داشت و افزود: ۶۵ شرکت و موسسه فعال در زمینه مسافربری در سطح استان فعال هستند و ۲۰ پایانه مسافری عمومی و خصوصی نیز در سطح استان داریم.

کرمی از فعالیت حدود ۳۲۰۰ راننده در حوزه حمل و نقل مسافری در استان کرمانشاه هم خبر داد و افزود: حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۸۵۱ دستگاه مینی‌بوس و ۸۱۸ دستگاه خودرو سواری کرایه، جابجایی مسافران را در استان بر عهده دارند.

او گفت: میانگین سن ناوگان اتوبوسی استان هشت سال، ناوگان مینی‌بوس ۲۸.۵ سال و ناوگان سواری کرایه ۱۰.۵ سال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد مسافران جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل بین شهری استان کرمانشاه در یکسال اخیر (آذر ۹۷ تا آذر ۹۸) را نیز بیش از سه میلیون و ۸۹۷ هزار نفر اعلام کرد.

 این مسئول،گفت: میزان راه طی شده توسط ناوگان مسافری استان نیز در این مدت بیش از ۷۴ میلیون کیلومتر بوده است.

کرمی افزود: بیشترین جابجایی مسافران توسط مینی‌بوس صورت گرفته است .

 

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋