🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سارقان سیم و کابل هوایی برق در شاهرود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهرود گفت: سارقان سیم برق و کابل هوایی با هوشیاری و اقدام‌های اطلاعاتی ویژه در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش گروه استان های اخبار از سمنان ، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه در پی وقوع سرقت سیم و کابل هوایی برق در شاهرود پیگیری موضوع در دستور کار ویژه مأموران انتظامی قرار گرفت، گفت: ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۲ بسیج در اقدام اطلاعاتی و تخصصی خود یک سارق سابقه‌دار که احتمال حضورش در صحنه متصور بود را شناسایی کردند.

او از تحقیقات تکمیلی مأموران در این راستا خبر داد و افزود: با تعقیب و مراقبت‌های ویژه پلیسی، متهم که همان عامل اصلی خاموشی‌های مکرر دربرخی نقاط شهری بود، مشخص شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم برای بازرسی از محل اختفای متهم ۲۷ ساله مأموران انتظامی به محل مراجعه و تعدادی آلات و ادوات سرقت از منزل کشف و همدست ۴۰ ساله وی را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی افزود: سارقین به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

او اظهار داشت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی، انباری که شبانه شامپو‌های خارجی قاچاق راتخلیه می‌کرد راشناسایی کردند و از این انبار ۳۲هزار و ۵۰۰ عدد شامپوی خارجی قاچاق به ارزش ۱۴میلیارد ریال و۷۰بشکه ۵۰لیتری مایع مشکوک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: هزاران قوطی خالی شامپو‌های خارجی به همراه برچسب‌های تقلبی نیز در این مکان کشف و ضبط شد.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: برابر شواهد قوطی‌های خالی با مایع مشکوکی پر و برچسب تقلبی شرکت‌های خارجی بر آن نقش می‌بست.

او افزود: دستور بسته شدن واحد صنفی که اقلام مذکور را بفروش می‌رساند از سوی مرجع قضایی صادر شد و پرونده قاچاق و فروش کالای تقلبی هم در حال رسیدگی است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋