🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ترافیک مرسولات پستی در فارس ۶۸ درصد افزایش یافت

مدیر کل پست استان فارس گفت: براساس داده‌های آماری ترافیک مرسولات پستی این استان در ۵ ماهه امسال ۶۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از شیراز ، مهدی آزادی در نشست خبری، با اشاره به اینکه ترافیک مرسولات پستی در فارس ۶۸ درصد افزایش یافته است، بیان کرد: عمده این مرسولات را خرید‌های اینترنتی شامل مایحتاج ضروری، لوازم بهداشتی، ضدعفونی کننده ها، پوشاک و کفش تشکیل می‌دهد.

او، تصریح کرد: این خرید‌ها را خریداران سفارش داده می‌شود و از سوی پستچی‌ها در سطح استان توزیع می‌شود.

آزادی ادامه داد: ترافیک پستی در ۵ ماهه نخست امسال، ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار مرسوله پستی ثبت شده است که به طور میانگین روزانه بین ۱۶ تا ۱۷ خورو‌های پستی مشغول به فعالیت هستند.

مدیر کل پست استان فارس با اشاره به  راه اندازی ۴ قاب پستی در شرکت ملی پست، افزود: در استان‌های اصفهان، تهران، همدان و خراسان این قاب پستی راه اندازی شده است.

ترافیک مرسولات پستی در فارس ۶۸ درصد افزایش یافت

او، اضافه کرد:  براساس داده‌های آماری ترافیک مرسولات پستی استان  فارس در ۵ ماهه امسال ۶۸ درصد افزایش یافته است.

آزادی، با اشاره به  راه اندازی ۴ قاب پستی در شرکت ملی پست اظهار کرد: با توجه به افزایش مرسولات اینترنتی فعالان بخش تجزیه و مبادلات در پست شیراز و شهرستان‌ها برای رساندن مرسولات پستی به مردم تا پاسی از شب فعالیت می‌کنند.

مدیر کل پست استان فارس با تاکید بر راه اندازی پویش همدلانه بین کارکنان در راستای نعضت ایران همدل، گفت: چاپ تمبر شناسنامه ۱۵ هزار نفری شهداء با همکاری ادره حفظ نشر آثار و دفاع مقدس در ۶ شهرستان استان فارس در حال انجام است.

اوبا اشاره به ابتلای ۷ نفر از کارمندان اداره پست به بیماری کرونا بیان کرد: با توجه به وضعیت کنونی و شیوع بیماری با همکاری اداره ثبت احوال استان شناسنامه‌ها درب منازل به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

آزادی، تصریح کرد: در راستای توسعه تجارت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری هم اکنون سامانه‌های مختلف در پست فارس فعال بوده و خدمات مختلفی را ارائه می دهند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋