🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آیا شانس، بخت و اقبال در زندگی می تواند موثر باشد؟

یک کارشناس روانشناسی از تاثیر شانس، بخت و اقبال در زندگی می‌گوید.

آیا شانس، بخت و اقبال در زندگی می‌تواند موثر باشد؟

زینب آقاجری کارشناس روانشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های اخبار از اهواز ، گفت: شانس در فکر ما جاری است و امواج فکری ما را به صورت مستقیم و غیر مستقیم با خود همراه می‌سازد.

او افزود: افراد خوش شانس متولد نمی‌شوند، بلکه در مسیر زندگی با تلاش و کوشش، اقبال خود را به سوی خوبی سوق می‌دهند، اما در برخی، این تفکر غلط، نشات گرفته از جهل انسان نسبت به ریشه حوادث و فرار از زیر بار مسئولیت است.

آقاجری با اشاره به اینکه نوع نگاه افراد به زندگی و حرکت در مسیر آن خوش اقبالی را برای ما رقم می‌زند، بیان کرد: عده ای می گویند چرا روزی اقبال و خوشبختی به ما روی می کند و روزی دیگر اجبار و بدبختی دست از گریبان ما بر نمی دارد.

کارشناس روانشناسی اظهار داشت: افراد خوش اقبال در زندگی از ۴ اصل تبعیت می‌کنند که عبارتند از افزایش تعداد فرصت‌هایی که در زندگی برای آن‌ها پیش می‌آید؛ یعنی در زندگی آن‌ها همواره از موقعیت‌های جدید استقبال می‌کنند و با تکیه بر الهامات درونی، حدس و گمان خود، تصمیمات موثری می‌گیرند و سعی می‌کنند تا در هنگام تصمیم گیری در یک موضوع، ذهن خود را از موضوع‌های دیگر پاک کنند، همیشه در زندگی خود انتظار خوش اقبالی دارند و این قضیه به آن‌ها کمک می‌کند.

او در پایان گفت: این افراد در هنگام مواجهه با شکست‌ها و مشکلات پافشاری بیشتری دارند تا در روابط خود با دیگران موفق شوند، در نتیجه اقبال بد را به خوش اقبالی تبدیل می‌کنند. همچنین با استفاده از روش‌های مختلف عقلانی بر موقعیت‌های نامناسب زندگی خود چیره می‌شوند و آن‌ها را به میل خود تغییر می‌دهند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋