🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امریکایی‌ها در خصوص شهادت سردار سلیمانی برنامه ریزی رسانه‌ای کردند

رئیس بسیج رسانه کشور گفت: ترامپ از چند روز پیش از تصمیم ترور سردار سلیمانی، کار رسانه‌ای و روانی را در این زمینه برنامه ریزی کرده بود.

به گزارش گروه استان‌های  اخبار  از بوشهر ، سردار مسعود بصیری رئیس بسیج رسانه کشور امروز در گفت‌وگو با برنامه «سرداردل‎ها» در رادیو بوشهر به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: اینستاگرام امروز شماری از پست‌هایی را که مردم و به ویژه مسئولان درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به اشتراک گذاشته بودند، حذف کرد و اکنون فرصت مناسبی است که وزارت ارتباطات و مسئولان تصمیم‌گیر فضای مجازی از  ابزار و تولیدات آن‌ها استفاده نکنند و سرمایه‌گذاری جدی برای شبکه‏‎های داخلی داشته باشند.

او ادامه داد: اکنون کسانی که در اتاق عملیات روانی غربی مستقر شده‌اند با ایجاد ترس و تهدید سعی دارند از این فضا سوء استفاده کنند که برخی از آن‌ها با حساب جعلی مطلب علیه ایران منتشر می‎کنند. یک نمونه از این فعالیت‎ها سپاه سایبر رژیم اسرائیل بود که سردبیر سابق نیویورگ تایمز گفته بود این‌ها را سعودی‎ها هدایت کردند تا با زبان فارسی علیه ایران مطلب بنویسند.

رئیس بسیج رسانه کشور عنوان کرد: برخی از رسانه‎ها سعی می‌کنند با استفاده از خبرهای جعلی مخاطب بیشتری جذب کنند، زیرا تعداد بیننده به رسانه مشروعیت و اعتبار ‎ می‌دهد.

بصیری گفت: ترامپ وقتی تصمیم به ترور سردار سلیمانی می‎گیرد از چند روز قبل برنامه‌ریزی کرده بود به لحاظ رسانه‌ای و روانی کار کنند که اشتراک‌گذاری پرچم آمریکا در صفحه شخصی او نمونه‎ای از این برنامه‌ریزی بود.

او تاکید کرد: ترامپ قصد داشت با اشتراک گذاشتن پرچم آمریکا ملی گرایی را در کشورش ترویج کند و این در حالی است که در آمریکا هم مردم دو دسته موافق و مخالف سیاست‎های او هستند.

رئیس بسیج رسانه کشور افزود: یکی از کار‌های جدی که غربی‌ها روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کردند حوزه رسانه است که نمونه آن راه‌‌اندازی شبکه ایران اینترنشنال با هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری است در حالی که پیش از این بی بی سی فارسی و صدای آمریکا را ایجاد کرده بودند.

بصیری همچنین به برگزاری اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور در بوشهر اشاره کرد و گفت: از چندی پیش تصمیم گرفته شد این اجلاسیه چهاردهم دی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شود، اما با شهادت سردار سلیمانی و جوششی که در مردم برای حضور در برنامه‌های مختلف به وجود آمد تصمیم بر این شد تا این اجلاسیه با نگاه محوری به سردار سلیمانی در مصلای جمعه شهر بوشهر برگزار شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋