🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پرداخت سرانه مراکز سالمندان و معلولین تا پایان مرداد

بهزیستی زنجان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های  اخبار  از زنجان ، میرزایی معاون توانبخشی و دبیر کمیته پیشگیری از کرونای بهزیستی استان زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا طی ۳ مرحله کمک‌های نقدی به مراکز برای تأمین اقلام بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کمک و پرداخت شد.

معاون توانبخشی و دبیر کمیته پیشگیری از کرونای بهزیستی استان زنجان گفت: سرانه بهداشتی سالمندان و معلولین مقیم مراکز توانبخشی تا پایان مرداد ماه امسال پرداخت می شود.

 

او افزود: در مرحله اول ۳۰ هزار تومان و در  مرحله دوم ۵۰۰ هزار تومان برای تأمین اقلام بهداشتی به مراکز کمک شد و در مرحله سوم  نیز به ۳۰۰ نفر از کارکنان مراکز توانبخشی مبلغ ۵ میلیون ریال پرداخت شد.

او با بیان اینکه ده مرکز شبانه روزی جهت نگهداری سالمندان، بیماران اعصاب و روان ومعلولین در استان زنجان فعال هستند، اظهارداشت: نزدیک به ۷ میلیارد ریال در قالب کمک هزینه خرید لوازم بهداشتی به صورت متمرکز به افراد دارای معلولیت خیلی شدید و معلولان آسیب نخاعی پرداخت شده است، همچنین بیش از ۵ میلیارد ریال نیز در قالب تامین وسایل بهداشتی و درمانی و ضدعفونی کردن مراکز شبانه روزی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ هزینه شده است.

میرزایی تاکید کرد: با توجه به مراقبت و قرنطینه کامل یک هزار و ۱۰۰ نفر از افراد تحت پوشش مراکز شبانه روزی (سالمندان، بیماران روانی مزمن و معلولین ذهنی، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و مراکز ترک اعتیاد و سرپناه شبانه تحت نظارت بهزیستی) تا کنون هیچ گونه مورد مشکوک یا مثبت بیماری گزارش نشده است.

معاون توانبخشی بهزیستی زنجان میزان کمک‌های معیشتی متمرکز پرداخت شده به افراد دارای معلولیت را از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و یاد آور شد: در این بین افراد دارای معلولیت و سالمندان بیشتر از دیگر افراد جامعه خطر ابتلا به این بیماری را دارند و درهمین راستا مساعدت‌های لازم ارائه می شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: براساس برنامه‌ریزی ها و برمبنای قول مساعد دبیر کمیته پیشگیری ازشیوع کرونای بهزیستی کشور تا پایان مردادماه نیز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر سالمند و معلول به حساب تمامی مراکز نگهداری معلولان، سالمندان و سایر جامعه هدف سازمان جهت تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز واریز خواهد شد.

 

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋