🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افتتاح یادمان جهان پهلوان تختی در نیمه دوم دی ماه

افتتاح یادمان جهان پهلوان تختی در نیمه دوم دی ماه
محمدرضا ندرلو معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی اخبار ، در تشریح آخرین وضعیت احداث یادمان جهان پهلوان تختی گفت: نیرو‌های خدمات شهری در حال حاضر در دو شیفت مشغول فعالیت هستند و امیدواریم بتوانیم بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا ۱۷ دی همزمان با سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی یادمان او را افتتاح کنیم.

ندرلو گفت: امیدواریم بتوانیم بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۱۷ دی همزمان با سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی یادمان او را افتتاح کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۲ تهران در تشریح آخرین وضعیت تندیس های جهان پهلوان تختی افزود: برای یادمان جهان پهلوان تختی ۲ مجسمه پیش‌بینی شده است که یکی از آن‌ها در اختیار شهرداری منطقه ۱۲ و دیگری برای مرمت در اختیار معاونت فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران است.

ندرلو با اشاره به نکته که یکی از تندیس ها در تقاطع خیابان تختی و مولوی (پاتوق محله تختی) نصب می شود، ادامه داد: در حال حاضر احداث یادمان در مرحله جداره و کف سازی است که با اتمام این دو مرحله وارد نصب مبلمان و تندیس جهان پهلوان تختی می‌شویم.

افتتاح یادمان جهان پهلوان تختی در نیمه دوم دی ماه

ندرلو ادامه داد: از ۴ جداره پاتوق محله جهان پهلوان تختی کار مرمت و بازسازی یکی از جداره‌ها به اتمام رسیده و ۳ جداره باقی مانده نیز تا ۱۷ دی مرمت می‌شود.

افتتاح یادمان جهان پهلوان تختی در نیمه دوم دی ماه

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۲ تهران در پاسخ به این سئوال که آیا کار تملک ملک مجاور زورخانه جهان پهلوان تختی که معارض اجرای طرح بود به اتمام رسید یا خیر؟ گفت: مالک ملک کنار زورخانه جهان پهلوان تختی فروشنده ملک خود نیست و از سوی شهرداری منطقه کار تملک آن منتفی شده است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋