🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند

به گزارش  گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ،رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه در پیامی هفدهم مردادماه تبریک گفت.

روز خبرنگار متعلق به انسان‌های وارسته‌ای است که چشم بینا وزبان گویای جامعه هستند.


در این پیام آمده است:
خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند که بی­ آنکه ادعایی داشته باشند، در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش می­ کنند.

 هفدهم مرداد که به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و زحمات و تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی عمومی تقدیر به عمل آید.

قشر فرهیخته‌ای که به پاس ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمند‌ترین تکریم‌ها می‌باشند و حقیقتاً در این روز‌های سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا دوشادوش کادر درمان تلاش می‌کنند و با آگاهی بخشی به جامعه، همراه با دستگاه‌های اجرایی تلاشی دلسوزانه داشته و دارند.

در شرایط فعلی کشور که دشمن با تحریم‌های ظالمانه بدنبال اعمال فشار بر کشور عزیزمان ایران است، باز هم این اصحاب عزیز رسانه هستند که می‌توانند با تحلیل مسائل روز و آگاهی بخشیدن به جامعه در جهت خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان و امیدآفرینی در جامعه گام برداشته و تاثیر گذار باشند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده فرارسیدن این روز بزرگ را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه خبر و اطلاع رسانی کشور به ویژه خبرنگاران پرتلاش استان تبریک عرض نموده و برای کلیه عزیزان بی ادعای این عرصه، آرزوی سرافرازی و توفیق روزافزون دارم».

محمدرضا امامی نیا


🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋