🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تحریف عاملی برای نا امیدی مردم آلودگی برخی مراکز تولیدی موجب ناراحتی مردم است

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از یزد ، حجت الاسلام مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق با تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: غدیر و انتصاب امیر المومنین علی علیه السلام از سوی خدای متعال به امامت و ولایت، نعمتی بزرگ است که همگان باید شکر این نعمت را بجا آورند و در ترویج فرهنگ غدیر هرکسی به وسع و توانی که دارد به وظیفه خود عمل کند. 

امام جمعه رستاق گفت: برخی در صددند با تحریف دستاوردهای انقلاب، مردم را از انقلاب و نظام نا امید کنند و در موضوع تحریم ها آدرس غلط به مردم دهند.

او به تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان پرداخت و گفت: عده ای نباید با تحریف دستاوردهای انقلاب مردم را از انقلاب و نظام نا امید کنند و یا در موضوع تحریم ها آدرس غلط به مردم دهند که تنها راه نجات کوتاه آمدن در برابر آمریکا است.

امام جمعه رستاق اظهار داشت: هدف دشمن از تحریم این است که ملت را به ستوه آورد و دولت و کشور را به سوی ورشکستی بکشاند و مسئولین باید اقدامات فوری در زمینه معیشت و زندگی مردم انجام دهند از جمله اینکه قیمت ها را مهار و نقدینگی را به سوی تولید هدایت کنند.

خطیب جمعه رستاق با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در رابطه با عزاداری ماه محرم ادامه داد: همانطور که رهبری فرمودند باید تابع دستورالعمل های وزارت بهداشت به منظور برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم باشیم.

حجت الاسلام دلاوری تصریح کرد: بعضی مراکز تولیدی اطراف منطقه رستاق باعث آلودگی محیط زیستی و آزار و اذیت مردم می شوند و مسئولین باید آنها را موظف به اجرای قوانین محیط زیستی کنند.

امام جمعه رستاق به مناسبت روز خبرنگار ،این روز را به خبرنگاران و مدیران کانال های خبری منطقه رستاق تبریک گفت و از زحمات آنها در اطلاع رسانی اخبار مربوط به نهاد نمازجمعه رستاق قدردانی کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋