🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آمریکا در برابر حاج قاسم سلیمانی سر تعظیم فرو آورد

امام جمعه ایلام گفت: آمریکا در برابر حاج قاسم سلیمانی سر تعظیم فرو آورد.

آمریکا در برابر حاج قاسم سلیمانی سر تعظیم فرو آورد

به گزارش گروه استان های  اخبار  از ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: شهادت چهره نام آشنای مقاومت، مجاهد چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سبب شد دشمن در برابر عظمتش سر تعظیم فرو آورد.

وی افزود: ویژگی‌ها در پیام تسلیت رهبر برای این شهید بزرگوار وجود داشت و آن تبریک به امام عصر (عج) بود، چهل سال این مرد بزرگ برای دفاع از اسلام و عظت مردم استقلال و سرافرازی ملت، بار‌ها و بار‌ها در آغوش مرگ قرار گرفت و در قلب حادثه‌ها جای گرفت، ایشان مجروح شد، در معرض ترور قرار گرفت، اما هر روز به عشق شهادت به مجاهدت خود ادامه داد.

نماینده، ولی فقیه در استان به شخصیت برجسته سردار سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: شخصیت‌های برجسته جهان هرچند سردار سلیمانی را دشمن خود می‌دانستند، اما برای ایشان احترام ویژه از قابل بودند و سر تعظیم در برابر توانمندیش فرود آوردند.

وی ادامه داد: قدرت شیطانی آمریکا در حال ذوب شدن است، و این رزمایش نشان داد جمهوری اسلامی با توانمندی ویژه تنها قدرت منطقه است.

کریمی‌تبارمطرح کرد: آمریکا با این اقدام خود اشتباه فاحشی مرتکب شد.

او حضورمردم ایلام در راهپیمایی امروز را قدردانی از سردار سلیمانی، سربازان ولایت و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کرد و افزود: ملت ایران شایسته این هستند که زمینه ساز نهضت جهانی حضرت حجت (عج) در جهان باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋