🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اجرای طرح بهبود تامین آب شرب در ١٠ شهرستان خراسان رضوی

معاون بهره‌برداری توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: طرح‌های ارتقاء و بهبود تامین آب شرب شهری و روستایی در ١٠ شهرستان این استان عملیاتی شد.

طرح بهبود تامین آب شرب در ١٠ شهرستان خراسان رضوی اجرایی شد
به گزارش گروه استان های  اخبار  از مشهد ، مهدی جهان طلب معاون بهره‌برداری توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت:  این طرح در شهر‌های تربت‌حیدریه، کاشمر، باخرز، خوشاب، فریمان، تایباد، قوچان، سرخس، گناباد و شاندیز اجرایی شد.

او افزود: اصلاح و توسعه سه کیلومتر شبکه توزیع آب شهری و روستایی در شهرستان تربت‌حیدریه از اقداماتی است که در این جهت انجام شد.

معاون بهره‌برداری توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ادامه داد: امسال ۱۲ کیلومتر از مسیر‌های پر اتفاق شبکه توزیع آب شهرستان در اولویت اصلاح قرار گرفت که حدود ۲۵ درصد آن تا کنون عملیاتی شده است.

جهان طلب بیان کرد: اجرای عملیات تفکیک زون شبکه آب شهر کاشمر از دیگر اقداماتی است که در جریان اجرای این طرح انجام شد و ضمن تعدیل فشار، امکان آبدهی آسان به شبکه روستایی را فراهم کرد.

او تصریح کرد: همچنین با تعمیر به موقع و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ کلاته خویی مجتمع دشتاب باخرز، مشترکان تحت پوشش این مجتمع از فشار مناسب آب برخوردار شدند.

معاون بهره‌برداری توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی تاکید کرد: چاه کمکی مجتمع الغدیر شهرستان خوشاب نیز با هدف رفع مشکل آب شرب روستا‌های سوزنده، بلقان آباد و سیدآباد تجهیز و وارد مدار شد.

جهان طلب اظهار کرد: با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات و افزایش فشار آب برخی محلات فریمان، ۶۶۰ متر خط انتقال و شبکه توزیع آب برخی محلات و مجتمع روستایی کته شمشیر این شهرستان اصلاح و بازسازی شد و در تایباد نیز یک حلقه چاه صنعتی با توان ۱۰ لیتر برثانیه به منظور تقویت آب شرب روستای مرزی و گمرک دوغارون تحویل آبفا شد.

او افزود: توسعه شبکه آب روستای بادخور در شهرستان قوچان به طول ۳۰۰متر، تعویض ۲۵۰ متر از خط انتقال مجتمع جواد الائمه (ع) سرخس با چهار هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت تحت پوشش به دلیل فرسودگی و اتفاقات مستمر، نصب کلرزن آنلاین جدید در محل مخازن ذخیره آب گناباد و حفریک حلقه چاه برای افزایش توان آب شاندیز و روستا‌های مجاور از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری به منظور بهبود تامین آب شرب در شهرستان‌های خراسان رضوی است.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋