🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۷ هزار روستایی در بوکان تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند

کارگزار معین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بوکان تعداد افراد تحت پوشش این صندوق در این شهرستان را ۷ هزار نفر اعلام کرد.

ابراهیم نادری کارگزار معین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  اخبار  از ارومیه ،گفت: در حال حاضر ۷ هزار نفر که میانگین سنی آن‌ها ۴۵ سال می‌باشد، تحت پوشش خدمات این صندوق هستند و بوکان از این نظر بعد از شهرستان‌های خوی و مهاباد، رتبه سوم استان آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.

به گفته نادری هم اکنون در شهرستان بوکان ۶۷ خانوار از این صندوق مستمری بازنشستگی دریافت می‌کنند.

او شرایط عضویت در این صندوق را، دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی و داشتن ۱٨ تا ۵۰ سال سن است عنوان کرد و افزود: جامعه هدف این صندوق تمام روستائیان و عشایر بدون شغل و ساکنان شهر‌های زیر ۲۰هزار نفر کشور است.

نادری تصریح کرد: مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دامپزشکان، کشاورزان غیرساکن در روستا، رانندگان بین شهری، کارکنان مراکز کشاورزی و فعالان حوزه دستی و گردشگری هم می‌توانند از مزایا این صندوق بهره‌مند شوند.

نادری اظهار داشت: در چند سال اخیر مزایای این بیمه گسترش چشمگیری داشته است و بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای را شامل می‌شود.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور از سال ۱۳٨۴ و زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول به فعالیت است.

 

این صندوق در سال ۱۳٨۶ در شهرستان بوکان فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر دارای چهار کارگزاری در بخش‌های مرکزی و سیمینه می‌باشد.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋