🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مشکلی در تامین گاز مایع در استان اردبیل وجود ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مشکلی در زمینه تامین گاز مایع در استان اردبیل وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  اخبار  از اردبیل ، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در بازدی از روند توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان گفت: با توجه به تغییر الگوی مصرف گاز مایع در استان و استفاده از این فرآورده به عنوان سوخت خودرو و گرمایش خانوارها، مصرف گاز مایع در استان افزایش یافته است، بنابراین روش الکترونیکی توزیع، به‌منظور صیانت از سرمایه ملی و دفاع از حقوق مردم شریف استان اردبیل می‌باشد.

او افزود: همسو با اهداف تبیین‌شده و با توجه به پیگیری‌های مسئولان استان، اقدام‌های لازم درباره هماهنگی با شبکه بانکی کشور و تأمین تجهیزات پایانه‌های فروشگاهی انجام و در این راستا، مقدمات توزیع الکترونیکی گاز مایع از اول مرداد ماه امسال فراهم شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل درباره همکاری مقام‌های استانی و نیز شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع اظهار کرد: استاندار اردبیل و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان و مدیران تاسیسات توزیع‌کننده، نهایت همکاری را با مسئولین منطقه داشته که ثمره آن، تسریع دستیابی به اهداف مورد نظر بود.

مدنی با اشاره به اینکه هم‌اکنون گاز مایع در تاسیسات و عاملین فروش استان براساس نیاز مصرف کننده واقعی توزیع می‌شود گفت: در طرح توزیع الکترونیکی، گاز مایع مورد نیاز مشترکان، به مقدار ۴۴ کیلو برای هر خانوار به مبلغ ۷ هزار و ۱۰۰ ریال برای هر کیلو تعیین قیمت شده است که از طریق کارت بانکی ارائه شده توسط سرپرست خانوار در سامانه در خواست سوخت (سدف)، تحویل می‌گردد.

او تصریح کرد: مشکلی در زمینه تامین گاز مایع در استان وجود ندارد بطوریکه در استان ۱۱ تاسیسات توزیع و یک موزع محلی (لرد) و ۱۷۰ عاملین فروش گاز مایع وظیفه تامین و توزیع گاز مایع مورد نیاز خانوار، مراکز گردشگری، صنایع و ... را برعهده دارند که توسط کارشناسان و بازرسان مجرب شرکت نفت منطقه اردبیل چرخه توزیع این سوخت بصورت جدی مورد ارزیابی روزانه قرار می‌گیرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخوردی قانونی انجام می‌گیرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋