🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عاملان مصدومیت محیط بان پارک ملی تندوره، پای میز محاکمه

شکارچیان غیر مجازی که محیط بان را به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند تا دو راس قوچ وحشی و اسلحه را حمل کنند در اقدام فوری قضایی، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از مشهد ، تورج همتی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در دیدار با محیط بان درگزی که روز گذشته هنگام دستگیری متخلفان شکار و صید در پارک ملی تندوره از سوی متخلفان به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به بیمارستانی در مشهد منتقل شده بود، ضمن پیگیری روند درمان محیط بان، دقایقی را با او  به گفت و گو نشست و از جانفشانی محیط بان تجلیل کرد.

او افزود: این نخستین بار نیست که محیط بانان پرتلاش استان در راه عقاید انسانی و الهی خود اینگونه صدمات جسمی و روحی را از سوی اشرار و غارتگران حیات وحش به جان می‌خرند.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: محیط بانان پس از آن نه تنها دست از حراست از مخلوقات بی زبان خداوند بر نمی‌دارند که هر بار با انگیزه و عشق بیشتری برای حفظ آرامش زیستگاهی به عرصه‌های طبیعی استان قدم میگذارند.

همتی بیان کرد: خوشبختانه عاملان این پرونده ازسوی یگان حفاظت محیط زیست استان و با همکاری پلیس آگاهی همان روز حادثه شناسایی و دستگیر شدند و بزودی در مراجع قضایی محاکمه خواهند شد و این اداره کل نیز به طور جدی پیگیر روند حقوقی و قضایی این پرونده خواهد بود.

او تصریح کرد: روز گذشته دو شکارچی متخلف درحالی محیط بان پارک ملی تندوره را مورد ضرب و شتم قرار دادند که لاشه دو رأس قوچ وحشی و یک قبضه اسلحه را با موتور سیکلت حمل می‌کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تاکید کرد: محیط بان عظیم دانشور دراین حادثه به شدت مجروح و به دلیل شکستگی دنده و دست و برای درمان و مراقبت‌های پزشکی به بیمارستانی در مشهد منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت، هم اکنون حال عمومی این محیط بان مساعد است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋