🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سارقان حرفه ای دستشان رو شد دپو ۱۳۹ کیلو مواد مخدر در صخره کوه لو رفت

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از شیراز ، مهم‌ترین حوادث امروز جمعه دهم مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارقان حرفه‌ای دستشان رو شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل و مغازه و کشف ۵۵ فقره سرقت از آن‌ها در شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل و مغازه در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی اعضای این باند که با استفاده از خودرو‌های پژو پارس و زانتیا اقدام به سرقت از منازل و مغازه‌ها با شگرد دیلم زنی می‌کردند شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه سارقان پس از ارتکاب جرم در شیراز به شهرستان مشهد متواری شده بودند، گفت: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی به آن مکان اعزام و در یک عملیات ضربتی هر ۳ سارق که اعضای یک باند بودند را در مخفیگاهشان دستگیر و به استان فارس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۵۵ فقره سرقت منزل و مغازه در شیراز اقرار کردند، عنوان داشت: این سارقان حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

دپو ۱۳۹ کیلو مواد مخدر در صخره کوه لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۳۹ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در زیر تخته سنگ‌ها در مناطق کوهستانی شهرستان "زرین‌دشت" خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "زرین‌دشت" با اقدامات فنی و تخصصی و پایش دقیق، محل تردد قاچاقچیان کوله بر را در یکی از مناطق کوهستانی شناسایی کرده و آن مکان را به محاصره خود در آوردند.

او تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی به صورت پیاده به مناطق کوهستانی اعزام شدند که سوداگران مرگ با رویت پلیس عرصه را بر خود تنگ دیدند و ضمن مخفی کردن مواد مخدر در زیر تخته سنگ ها، به سمت ارتفاعات متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران با رعایت کلیه جوانب احتیاط موفق شدند در پاکسازی آن منطقه، ۱۲۰ کیلو حشیش و ۱۹ کیلو تریاک که به صورت بسیار ماهرانه‌ای در زیر تخته سنگ‌ها دپو شده بود کشف کنند، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

کشف ۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۱۳ دستگاه استخراج بیت کوین قاچاق به ارزش ۲ میلیا رد و ۶۰۰ میلسون ریال خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان  اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک باغچه در اطراف شهر کازرون، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران یگان امداد قرار گرفت.

او افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این باغچه، موفق شدند ۱۳ دستگاه بیت کوین قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: ارزش ریالی این دستگاه‌ها برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۵۰ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۵۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک از ۲ خودرو سواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به ۲ دستگاه خودرو پراید و رانا مظنون و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این ۲ خودرو، ۵۰ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داشبور و کف پوش جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه در این خصوص ۶ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۲۶۰ راس گوسفند قاچاق در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، یک دستگاه کامیون متوقف و در بازرسی از آن، ۲۶۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ کرامت‌اله برومندی بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون حامل احشام مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان"فراشبند با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۶۰ راس گوسفند قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ برومندی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش دام‌های مکشوفه، ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در لارستان

جانشین انتظامی لارستان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ محمدباقر خلیفه افزود: ماموران پاسگاه انتظامی "هورمود عباسی" این شهرستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی بندرعباس-لارستان، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۳۹۶ ثوب پوشاک، ۵۰ دستگاه ماشین اصلاح صورت، ۶ دستگاه موتور اسپیندل مخصوص کار‌های نجاری، ۴۷ دستگاه لوازم خانگی و ۶۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، از شهروندان خواست؛ در حمایت از کالای ایرانی هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص قاچاق کالا و ارز و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

تخفیف ویژه برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت دهه ولایت

فرمانده انتظامی لامرد از تخفیف ویژه به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع‌پور گفت: به مناسبت در پیش رو بودن دهه ولایت، کلیه وسایل نقلیه توقیفی که منع قانونی نداشته باشند، با تخفیف ویژه ۶۰ درصدی در هزینه نگهداری پارکینگ ترخیص می‌شوند.

او افزود: به همین مناسبت مالکان وسایل نقلیه می‌توانند در این ایام با مراجعه به ستاد ترخیص پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لامرد، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود، اقدام کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: طرح فوق شامل خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که دارای شاکی خصوصی و دستور قضائی می‌باشند، نمی‌شود.

پلمب ۶۲ واحد صنفی متخلف درجهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از اجرای طرح نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در موج دوم خبر داد و گفت: در این خصوص ۶۲ واحد صنفی پلمب شده است.

سرهنگ افشین حیدری اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان جهرم در موج دوم شیوع ویروس کرونا در راستای پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این ویروس، با همراهی نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت، از ۲۱۸ واحد صنفی بازدید کردند.

او افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از ارزیابی‌های لازم، تعداد ۶۲ واحد صنفی را به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی، نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه‌های صنفی پلمب و به متصدیان ۱۲۰ واحد اخطاریه صادر کردند و به ۳۶ واحد نیز تذکر داده شد.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان صورت می‌گیرد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋