🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آگاه سازی اقشار مختلف جامعه از جمله راهکار های مهم پیشگیری از سرقت است

سرقت
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های  اخبار  از زنجان ، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان شامگاه پنجشنبه در کمیسیون  مبارزه با سرقت به جایگاه مهم مردم در تولید و ارتقاء امنیت اشاره و تصریح کرد: مردم مهمترین بازوی ناجا در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: آگاه سازی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم و اصناف از جمله راهکار‌های مهم در پیشگیری اجتماعی از سرقت است.


سرهنگ خانی پور با تاکید بر اجرای مناسب طرح‌های انتظام بخشی افزود: حضور به موقع پلیس به همراه گشت زنی‌های مستمر و هدفمند می‌تواند زمینه وقوع بسیاری از جرایم و سرقت‌ها را در سطح جامعه از بین ببرد.

او پاسخگویی به مطالبات مردمی را به عنوان محور فعالیت‌های پلیس دانست و گفت: پلیس با استفاده از نقطه نظرات و مطالبات مردمی، طرح‌ها و برنامه‌های سالانه خود را تدوین و در طول سال اجرایی می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان پیشگیری از سرقت را در راس ماموریت‌های پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: هدف از تشکیل برگزاری کمیسیون مبارزه با سرقت بر این است تا امنیت خاطر مردم در بحث سرقت تامین شود.

او گفت: هدف نهایی انتظامی استان زنجان به صورت جامع، ارتقاء امنیت اجتماعی و به تبع آن پیشگیری از وقوع انواع سرقت ها، کشف سرقت‌های به وقوع پیوسته، کشف اموال و وسائط نقلیه مسروقه و دستگیری سارقان است.

سرهنگ خانی پور با اشاره به اینکه پیشگیری و مبارزه با سرقت، یکی از چالش‌های مهم انتظامی استان زنجان است، گفت: پلیس باید در مسیر خدمت شایسته به مردم و جلب رضایت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و مقتدرانه در این مسیر گام بردارد.

او با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت و پیشگیری از آن، از مطالبات و انتظارات به حق مردم و از اولویت‌های اصلی پلیس است، تصریح کرد: تحقق این امر مستلزم مشارکت اقشار مردم و مسئولان و همکاری آن‌ها با پلیس است و باید هشدار‌های انتظامی کاربردی شده و به آموزش‌های همگانی در جوامع هدف در پیشگیری از سرقت توجه جدی شود.

سرهنگ خانی پور اقدامات فرهنگی و اجتماعی را از مهمترین راهکار‌های کاهش و پیشگیری از سرقت در جامه برشمرد و اظهار داشت: برخورد هوشمندانه، برنامه ریزی هدفمند، آموزش همگانی و آگاه سازی عمومی از مهمترین رویکرد پلیس در این راستا است که باید همگان در این مسیر پلیس را همراهی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان شناسایی نقاط جرم خیز و تعامل با دستگاه قضائی را از دیگر رویکرد‌های پلیس در مبارزه با سرقت عنوان کرد و گفت: پلیس در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

م

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋