🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کارگروه های تخصصی ستاددهه فجر استان کرمانشاه برگزار شد

با حضور کارگروه های تخصصی ستاددهه فجر استان، اولین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

دهه فجر
به گزارش  خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ،  عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در جلسه ستاد دهه فجر استان پنجشنبه 12 دی ماه که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، ضمن تبریک ایام میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) بانوی صبر و استقامت و تبریک پیشاپیش ایام الله دهه مبارک فجر گفت: امسال کار را با 22 کارگروه تخصصی آغاز کردیم و بحمدالله وحدت و همدلی در بین مسئولین استان سالهاست وجود دارد و برگزاری شایسته مراسم و مناسبت‌های طول سال محصول این همدلی است.

او  ادامه داد: مردم ما بخوبی علیرغم تمامی توطئه ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب بویژه تحریم های سنگین اقتصادی، همیشه سربلند بیرون آمده و موجبات یأس دشمنان را فراهم کرده اند.

او بیان داشت: مسئولین  کارگروه ها باید به این امر توجه داشته باشند که قبل از ایام الله دهه فجر ، ایام فاطمیه(سلام الله علیها) را درپیش داریم و برنامه های قبل از ایام الله باید طوری باشد که شأن ایام فاطمیه (سلام الله علیها) حفظ شود و رنگ و بوی فاطمی(سلام الله علیها) دهد و با آغاز دهه مبارک فجر، برنامه های برنامه ریزی شده توسط آن کارگروه محترم با توجه به اهداف گام دوم انقلاب، عملیاتی شود .

سروری  بیان  کرد: یکی از اهداف ستاد دهه فجر، ایجاد طراوت و شادابی در جامعه بویژه در بین جوانان است و با توجه به نزدیک بودن انتخابات، در برنامه ریزی هایمان به سمتی پیش برویم که مردم حضوری بانشاط و باشکوه در پای صندوق های رأی داشته باشند و این امر بزرگترین ضربه رابه استکبار جهانی وارد خواهد کرد.

عباس سروری تأکید کرد: برخی از مسئولین کارگروه ها عضو کارگروه های دیگر هستند و ممکن است یک مسئول کارگروه، عضو پنج کارگروه دیگر باشد و این امر باعث نشود در برنامه ها موازی کاری شود و برای جلوگیری از این موضوع باید گزارش ارائه شده در هرکارگروه مختص همان کارگروه باشد و تاکید بر این است که ارائه یک گزارش، در تمامی کارگروه ها مدنظر نباشد.

ز

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋