🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هزینه مراسم سوگواری درگذشتگان در دوران کرونا به آزادی زندانیان اختصاص یابد

رئیس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: مردم با وجود شرایط ممنوعیت برگزاری مراسم عزادارای در شرایط کرونا می‌توانند هزینه عزاداری برای عزیزان درگذشته خود را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص دهند.

هزینه سوگواری درگذشتگان در دوران کرونا به آزادی زندانیان اختصاص یابد
به گزارش گروه استان های  اخبار  از مشهد ، جواد غفاریان طوسی رئیس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: به طور متوسط برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان که دیون سنگین مالی ندارند جمع آوری ۲۰۰ میلیون ریال کمک از سوی خیرین زمینه آزادی یک نفر را فراهم می‌کند.


او افزود: البته این رقم تقریبی است و برای محکومان مختلف متفاوت است و علاوه بر کمک نیکوکاران معمولا بخشی از بدهی‌های مالی محکومان یاد شده توسط شاکیان بخشیده شده و یا توسط ستاد دیه پرداخت می‌شود و از طرفی بخش دیگری از بدهی نیز با تقسیط توسط محکوم پرداخت و در نهایت زمینه آزادی زندانی فراهم می‌شود.


رئیس ستاد دیه خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر شمار زندانیان جرایم غیرعمد استان که مشمول دریافت کمک برای رهایی از زندان هستند ۶۳۶ نفر است.


غفاریان با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: جشن‌های گلریزان امسال در مناسبت‌های مختلف همچون ماه مبارک رمضان و دهه کرامت به شکلی متفاوت در بستر فضای مجازی برگزار شد و این زیر ساخت‌ها همچنان برای دریافت کمک‌های مردم فراهم و برقرار است.


او تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه و یا واحد‌های مرتبط و یا درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس khorasanipro.ir برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.


رئیس ستاد دیه خراسان رضوی تاکید کرد: شهروندان نیکوکار می‌توانند از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کنند.

م.ب

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋