🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لزوم ایجاد صندوق امانات در بانک های شهربابک

فرمانده انتظامی شهربابک وجود صندوق امانات در بانک‌ها را ضروری دانست و تأسیس این واحد در بانک‌های شهرستان را از انتظارات پلیس خواند.

نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از کرمان ،  جلسه اندیشه ورزی  با حضور علی رضا مظفری دادستان شهربابک و جمعی از مدیران بانک‌های شهرستان برگزار شد، سرهنگ محسن صیفوری ،فرمانده انتظامی شهربابک با بیان اینکه ارتکاب تمامی جرائم بر میزان امنیت مردم اثر گذار است گفت: کاهش جرائم در گرو اقدامات پیشگیرانه از سوی دستگاه‌های دولتی و خصوصی است.

او سرقت را از نمونه‌های بارز و جزو جرایم مهم مرتبط با اموال عمومی برشمرد و تصریح کرد: بالا رفتن آمار سرقت‌ها از لحاظ ایجاد احساس ناامنی در مردم برای همه نگران کننده خواهد بود.

سرهنگ صیفوری با اشاره به ظرفیت بانک‌ها برای تأمین امنیت مالی و اقتصادی در جامعه به موضوع ارتقاء امنیت بانک‌ها به بهره‌مندی از ظرفیت موسسات حفاظتی و بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین تاکید کرد.

او وجود صندوق امانات در بانک‌ها را ضروری دانست و تأسیس این واحد در بانک‌های شهرستان را از انتظارات پلیس خواند.

فرمانده انتظامی شهربابک با برشماری شیوه و شگرد سارقان به منظور دستبرد و سرقت از منازل با استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید نظیر نرم افزار‌ها و دستگاه‌های طلایاب از عموم شهروندان خواست از نگهداری اشیای گرانبها در منازل پرهیز کنند و آنان را به نزد صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.

در ادامه دادستان شهربابک علیرضا مظفری نیز با اشاره به ضرورت سیاستگذاری منطقه‌ای در مقابله با جرم سرقت بار اصلی مقابله با این جرم را بر دوش مراجع قضایی و انتظامی دانست.

او ضمن تاکید بر افزایش همکاری مرجع قضایی با مجموعه انتظامی برای مقابله با سارقان، به نقش مشارکت مردمی برای پایداری امنیت در جامعه اشاره کرد.

مظفری اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های دولتی و خصوصی را امری بدیهی و ضروری است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋