🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محور زرند کوهبنان، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

جاده

فرماندار زرند گفت: در حال حاضر پروژه واریانت محور زرند_کوهبنان با تمام توان پیمانکار به طول ۳۴ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از کرمان ، علی صادق زاده فرماندار زرندبا اتفاق عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، مهدلو شهردار زرند و نورالدینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان، از کمربندی غربی و کنارگذر شرقی زرند و همچنین پروژه واریانت (اصلاح قسمتی از مسیر) زرند_کوهبنان، بازدید کردند، طی این بازدید فرماندارشهرستان زرند گفت:اصلاح باقیمانده محور‌های کمربندی غربی و کنارگذر شرقی زرند بعنوان دو محور ترانزیتی اصلی و شریانی شهرستان، در دستور کار  قرار دارد.

او در بازدید از کمربندی غربی زرند با بیان اینکه با همکاری و همدلی مسئولین با وجود تمامی مسائل و مشکلاتی که وجود داشت، طی دو سال گذشه با پیگیری و تخصیص اعتبارات بموقع، ۲ کیلومتر از مجموع ۶ کیلومتر این محور اصلاح و دوبانده شد و با تامین روشنایی سرتاسری آن، مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان زرند اصلاح و دوبانده شدن باقیمانده این محور را در دستورکار جدی دستگاه‌های مربوطه به طول ۴ کیلومتر عنوان و بیان داشت: باتوجه به قرار گرفتن این مسیر در محدوده قانونی شهر، با تصویب اعتبار مورد نیاز از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان و ابلاغ آن به شهرداری زرند، ادامه بهسازی این محور در دستور کار جدی  قرار دارد.

صادق زاده در ادامه به اتفاق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از کنارگذر شرقی زرند نیز بازدید و گفت:از مجموع ۱۷ کیلومتر این مسیر، ۶ کیلومتر زیرسازی شده که در سالجاری پیگیر تامین اعتبار جهت تکمیل این قطعه و برنامه ریزی برای ادامه مسیر خواهیم بود.

در ادامه مسئولین یاد شده از پروژه واریانت (اصلاح قسمتی از مسیر) محور زرند_کوهبنان بازدید و صادق زاده در این خصوص تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه با تمام توان پیمانکار به طول ۳۴ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی در حال انجام است و تا پایان نیمه اول سال آینده، ابنیه و زیرسازی آن اجرا خواهد شد و روسازی و آسفالت آن در اولویت کاری قرار می گیرد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: با بهره برداری از این پروژه فاصله محور زرند_کوهبنان بیش از ۱۲ کیلومتر نزدیک‌تر خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زرند نیز در خصوص محور زرند_ کوهبنان افزود: در طول این پروژه با حذف مسیر گردنه‌های ده علیرضا و پابدانا، در دو مولفه مهم زمان سفر و هزینه سفر صرفه جویی قابل توجه‌ای خواهد شد و همچنین ارتقای ایمنی آن به حداکثر ممکن خواهد رسید.

در پایان فرماندار زرند ، خواستار پیگیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی برای تسریع در روند اصلاح و بهره برداری از پروژه‌ها در آینده شد.

شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان  در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید‌ها ، تصریح کرد: به جد پیگیر امور و تخصیص اعتبارات بموقع جهت تکمیل پروژه‌های در دست اقدام و آغاز بکار طرح‌های جدید بر اساس اولویت‌ها خواهیم بود و در این زمینه قول مساعد داد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋