🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استفاده از ظرفیت های هنری در اطلاع رسانی به مردم در خصوص بیماری کرونا

حسینی کاشانی گفت: باید از روش‌های نوین و خلاقانه در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم در بیماری کرونا استفاده کنیم.

سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل ارشاد قم

به گزارش گروه استان های  اخبار  از قم ،سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل ارشاد قم با اشاره به پای کار بودن همه دستگاه‌ها و مجموعه‌های اطلاع‌رسانی در اوج بیماری کرونا در قم  گفت: در آن دوران هر دستگاهی با توجه به ظرفیت خود در کنار شورای اطلاع‌رسانی آمد که شایسته تقدیر است.

حسینی کاشانی بیان کرد: نیاز است یک مصوبه در کمیته بحران استان در زمینه تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه‌وبودجه به شورای اطلاع‌رسانی داشته باشیم، چرا که این شورا برای پیشبرد کار‌ها نیازمند در نظر گرفتن اعتبارات است.

مدیرکل ارشاد قم استفاده از ظرفیت‌های هنری در اطلاع‌رسانی به مردم را موردتوجه قرار داد و افزود: باید از روش‌های نوین و خلاقانه در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم استفاده کنیم.

حسینی کاشانی با بیان اقدامات صورت گرفته در زمینه ترویج پویش‌های مردمی قم عنوان کرد: کلیات پویش "من برای تو ماسک می‌زنم" را تدوین کرده‌ایم که در محور‌های متن آموزشی، عکس، فیلم و پوستر در قالب همشهریان را فراخوان کرده و برای گام‌های بعدی در امر آموزش و اطلاع‌رسانی استفاده کنیم.

مدیرکل ارشاد استان قم بیان کرد: سه مؤلفه شستن دست، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک باید از سوی همگان رعایت شده و در تولید محتوای این سه مقوله نیازمند همیاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

او گفت: از چند روز گذشته یکی از پیشنهادات ما این بوده که تعداد فوتی‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای آگاه‌سازی بیشتر مردم اعلام شود.

مدیرکل ارشاد استان قم استفاده از ظرفیت همیار پلیس در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در استان را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: برای تحقق اهداف شورای اطلاع‌رسانی نیازمند هم‌افزایی و همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرای استان هستیم.

حسینی کاشانی در ادامه با اشاره به پای کار بودن خبرنگاران و اصحاب رسانه در زمان شیوع بیماری کرونا گفت: خبرنگاران سهم به سزایی در دستاورد‌ها و توفیقات چهار دهه انقلاب اسلامی دارند که این دستاورد‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت.

مدیرکل ارشاد استان قم یادآورشد : به اعتقاد کارشناسان در صورت رعایت این سه مؤلفه تا ۸۰ درصد می‌توان از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کرد و به قطع زنجیره انتقال بیماری امیدوارتر بود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋