🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فعالیت بیش از ۲ هزار رقبه در بخش کشاورزی اردبیل سرمایه گذاری در موقوفات حمایت همه جانبه می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: بیش از ۲ هزار رقبه در بخش کشاورزی در استان اردبیل فعال است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  اخبار  از اردبیل ، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ظهر امروز در دیدار با نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: از مجموع چهار هزار و ۲۰۰ رقبه استان اردبیل ۲ هزار و ۴۰۰ رقبه در بخش کشاورزی فعال بوده و تلاش بر این است که با استفاده از توان و ظرفیت پارک علم و فناوری و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان استان سطح و کیفیت تولید محصولات کشاورزی زمینه اشتغال بخشی از بیکاران را در این رقبات فراهم کنیم.

او اجرای نیات واقفان، حفظ و نگهداری موقات، احیای موقوفات و معرفی امامزاده‌ها به عنوان قطب فرهنگی را از دیگر اولویت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برشمرد و افزود: باید لذت وقف به مذاق مردم خوش آمده و اثرات آن در جامعه مشهود باشد.

ستوده با اشاره به وجود ۱۷۷ بقاع متبرکه و امامزاده در استان اردبیل افزود: با توسعه فعالیت‌های فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزاده‌ها، این اماکن مذهبی به مراکز و قطب‌های فرهنگی تبدیل شده‌اند.

سرمایه‌گذاری در موقوفات حمایت همه‌جانبه می‌شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه باید جایگاه و منزلت امامزادگان را قدر بدانیم، افزود: برگزاری همایش‌های بزرگداشت امامزادگان و تکریم آن‌ها ارزشمند است.

صدیف بدری افزود: از گذشته و در حال حاضر مؤمنین زیادی موقوفاتی را ایجاد کرده و می‌کنند و این موقوفات همچون امانتی در دستان شماست و الحمدلله این موقوفات امروزه امانت‌داران خوبی دارند و به‌خوبی اداره می‌شوند.

او بیان کرد: در مسئله موقوفات باید با نگاه شرعی ورود پیدا کرد و در تخصص هر کسی نیست که در این خصوص اظهار نظر کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از بحث سرمایه‌گذاری در موقوفات حمایت می‌کنم و در صورتی که لیست موقوفات مستعد سرمایه‌گذاری در اردبیل را در اختیار دفتر قرار دهید، با سرمایه‌گذاران در این بخش مطرح می‌کنیم و مجلس شورای اسلامی حامی و پشتیبان سازمان اوقاف و امور خیریه است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋