🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نرم افزار Zoom به طور موقت Giphy را غیرفعال کرد

توسعه‌دهندگان نرم افزار Zoom از حذف موقتی Giphy از این برنامه خبر دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی اخبار ، به تازگی توسعه‌دهنده برنامه Zoom در پست وبلاگ خود گفته است که به طور موقت ادغام پلتفرم GIF Giphy در چت این نرم‌افزار غیرفعال شده است. این شرکت در بخشی از متن خود نوشته است: "پس از اتمام اقدامات فنی و امنیتی اضافی، ما این ویژگی را دوباره فعال خواهیم کرد. " برنامه Zoom پس از حذف Giphy هیچ ویژگی خاصی را برای کاربران خود ارائه نکرده است.

دلیل حذف Giphy از برنامه Zoom

شرکت مذکور این تغییر را به عنوان بخشی از آخرین فهرست بروزرسانی‌های امنیتی روی این پلتفرم ذکر کرده است. این تغییرات همچنین شامل موارد دیگری مانند محدودیت‌هایی در به اشتراک گذاری صفحه، تغییرات در عملکرد قطع و وصل صدا و محدودیت ورود به جلسات از چندین دستگاه (برای جلساتی که نیاز به ثبت نام دارند) اشاره کرد.

این اقدام چند روز پس از این که فیسبوک با هزینه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار Giphy را به دست آورد و اعلام کرد که قصد دارد آن را در اینستاگرام ادغام کند، صورت گرفت. هنوز تاثیر خریداری شدن Giphy توسط فیسبوک روی رقبای این شبکه اجتماعی (تیک‌تاک، توئیتر و iMessage) مشخص نیست، اما این شرکت در عدم حفظ حریم شخصی کاربران خود دارند.

نرم‌افزار Zoom به طور موقت Giphy را غیرفعال کرد

گیف‌های موجود در Giphy از هیچ گونه ردیاب جاسازی شده استفاده نمی‌کنند و طبق گفته این شرکت API آن به داده‌های کاربران دسترسی ندارد. اما برنامه Zoom مشکلات امنیتی بسیاری داشت که در زمان همه‌گیری ویروس کرونا بیشتر از همیشه مشخص شد. به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفت وضعیت امنیتی خود را بهبود ببخشید، اما غیرفعال کردن Giphy در حال حاضر منطقی به نظر نمی‌رسد.

هنوز جواب خاصی از هر دو شرکت منتشر نشده است، اما امیدواریم مشکلات امنیتی Zoom به زودی به طور کامل رفع شود. برنامه‌های مختلف در زمینه امنیت بسیار با یکدیگر در رقابت هستند و این مسئله بسیار مهم است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋