🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استفاده از ظرفیت های تربیت معلم برای افزایش بنیه ورزشی استان یزد

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از افزایش همکاری ورزش و جوانان با انجمن علمی و آموزشی تربیت معلم خبر داد.

استفاده از ظرفیت‌های تربیت معلم برای افزایش بنیه ورزشی استان یزد
به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از یزد ، مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان استان و انجمن علمی و آموزشی معلمان تربیت بدنی استان یزد با هدف گسترش و توسعه ارتباط و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، ورزشی و اجرایی، بهبود بهره وری در ورزش، توسعه فرهنگی و اخلاقی در تربیت بدنی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود طرفین برای رشد و توسعه علمی، امضا شد.

او افزود: این تفاهم نامه اهدافی نظیر برگزای کلاس‌های علمی و عملی برای دوره‌های مربیگری و داوری درجه یک، دو و سه و بین المللی، برگزاری مسابقات، استعداد یابی و تعامل بیشتر با هیات‌های ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: همکاری در حوزه‌های مختلف ورزش همگانی و تربیتی، ورزش قهرمانی و حرفه ای، ورزش زنان و علمی کردن فعالیت‌های ورزش و جوانان و بهره گیری از فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی طرفین، برگزاری نشست‌های علمی، سمینارها، همایش ها، کارگاه‌های آموزشی و بهره گیری از امکانات دو دستگاه در برگزاری دوره‌های آموزشی است.

شریعتی اظهار امیدواری کرد: با انعقاد این تفاهم نامه همکاری‌های انجمن علمی و آموزشی معلمان تربیت بدنی استان یزد و اداره کل ورزش و جوانان استان بیش از پیش تقویت و سطح همکاری‌ها گسترش پیدا کند و شاهد اتفاقات خوبی در ورزش استان باشیم.

او گفت: وجه مشترک انجمن علمی و آموزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان، جامعه مخاطب ورزشکاران و جوانان است که با برنامه ریزی و تعامل، از آن می‌توان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ و همگانی کردن ورزش در جامعه استفاده کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋