🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تجهیز کلینیک فجر انقلاب ایلام به خدمات دندان پزشکی

شیره وندی گفت:بزودی بخش دندان پزشکی را به کلینیک فجر انقلاب ایلام اضافه می کنیم و در این راستا یونیت و تجهیزات دندان پزشکی تأمین شده است.

شیره بندی مسئول کلینیک فجر انقلاب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های  اخبار  از ایلام  ؛ با معرفی این کلینیک گفت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی فجر انقلاب در سال 1395 به عنوان کلینیک ویژه مستقل در مجموعه محوطه بیمارستان شهید مصطفی خمینی و با زیر بنای 1953 متر مربع ، در دو طبقه ساختمانی ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او اظهار کرد:این مجتمع درمانی با اهتمام دانشگاه علوم پزشکی ایلام جهت گسترش کلینیک های درمانی و بخش های پاراکلنیکی متعدد تشخیص و درمان (فرایند های درمانی )، به یکی از مجهزترین مجتمع درمانی فوق تخصصی استان تبدیل شد و در دهه فجر سال 1395 به نام کلینیک فجر انقلاب نامگذاری و توسط وزیر بهداشت وقت افتتاح گردید .

شیره وندی عنوان کرد: هم اکنون کلینیک های ویژه تخصصی و فوق تخصصی فجر انقلاب، با حضور بیش از 20 تن از استادان و اعضای هیات علمی مجرب دانشگاه علوم پزشکی ایلام، از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۲۱ در دو شیفت صبح و عصر، روزانه پذیرای بیش از سیصد مراجعه کننده از اقصی نقاط استان است. در این مرکز تخصص هایی مانند قلب و عروق، داخلی، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، پوست و مو، بیماری های عفونی، بیماری های اعصاب، زنان و زایمان، اطفال و تغذیه خدمت ارائه می دهند.

همچنین اضافه کرد: این کلینیک علاوه بر دارا بودن کلینیک های تخصصی در زمینه های فوق تخصصی انکولوژی و خون شناسی، بیماری های ریه، بیماری های غدد و متابولیسم، بیماری های گوارش، نفرولوژی و روماتولوژی فعالیت دارد.

مسئول کلینیک فجر انقلاب ایلام ضمن بیان اینکه، این مجتمع آموزشی-درمانی دارای بخشهای پاراکلینیکی و خدمات تشخیص طبی (فرایند های درمانی )، همچون نوار مغز ، نوار قلب ، هالتر مانیتورینگ، اکو قلب ، تست ورزش و .... است عنوان کرد: این کلینیک، از معدود جاهایی است که دارای مراکز دیابت، سلیاک و فشارخون است و جهت اطلاع همشهریان اعلام می گردد خدمات کرایوتراپی، بوتاکس و خدمات پوستی نوسط شادفر متخصص پوست همه روزه ارائه می شود.

شیره وندی ادامه داد: در این کلینیک ویژه ، تمامی معاینات ، آزمایش ها ، پروسیجر ها (فرایندهای درمانی ) و خدمات تشخیصی و درمانی با تعرفه دولتی و حداقل هزینه انجام می شود؛ که با اجرای طرح تحول سلامت، از همین هزینه اندک نیز به شکل چشمگیری کاسته شده است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋