🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از اول مهرماه امسال

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهرماه امسال اجرا می‌شود.

نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در زنجان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های  اخبار  از زنجان ؛ محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در جمع کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: امروز در شرایطی هستیم که تحریم ظالمانه و بسیار خشن به کشور تحمیل شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه ما امروز در یک جنگ سخت و نابرابر و بزرگ قرار داریم افزود: با همه این مسائل سازمان برنامه و بودجه موظف است که کشور را در این وضعیت مدیریت کند.

نوبخت ادامه داد: با همه این تحریم‌ها ما کاری نکردیم که برجامی که محصول سال‌ها مذاکره بود توسط یک انسان نابخرد کنار گذاشته شده و دیگر کشور‌ها و ایران را دچارمشکل کرد و امروز دنیا منتظر است که آبان‌ماه برسد و دنیا از این شرایط خلاص شود.

او با اشاره به اینکه اقتصاد کشوربسته به واردات و صادرات است و ما ۵۰ میلیارد دلار سالانه واردات داشتیم، اضافه کرد: صادرات عمده کشور که منابع دولتی از آن تامین می‌شود، نفت است و آمریکا با تحریم تلاش کرد که نفت ایران به فروش نرسد و منابعی به ایران نیاید که بتواند دارو وارد کند.

نوبخت تصریح کرد: سال قبل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار واردات دارو داشتیم و بیش از ۱۵ میلیارد دلار برای کالا‌های اساسی پرداخت شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد، سال گذشته در فصل دهم بودجه ۵۰ درصد افزایش به انجام رسید و ۵۰ درصد حقوق کارمندان افزایش یافت و ۱۵ درصد نیز در فروردین ماه افزایش به مرحله اجرا رسید.

نوبخت گفت: در حال حاضر رتبه‌بندی فرهنگیان اجرا شده و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز از اول مهر ماه به مرحله اجرا خواهد رسید و پاداش بازنشستگی‌ها تا پایان ماه آتی واریز خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: وقتی درآمد ارزی نباشد و با چالش مواجه شود، قطعا سایر موضوعات نیز دچار مشکل خواهد شد و با این تحریم آمریکا به دنبال این است که بسیاری از اتفاقات در کشور رخ ندهد و آستانه تحمل مردم تمام شود، اما این اتفاق برای خودشان رخ داد.

 

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋