🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بانک اطلاعاتی موقوفات قابل سرمایه گذاری سمنان ایجاد شد

حجت الاسلام تدینی گفت: اطلاعات موقوفات مستعد و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری استان سمنان جمع‌آوری‌شده است.

به گزارش گروه استان های اخبار از سمنان ، حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در نشستی با نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی موقوفات قابل سرمایه گذاری سمنان ایجاد شد گفت: اطلاعات موقوفات مستعد و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری در قالب کتابچه سرمایه‌گذاری جمع‌آوری‌شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه مزیت‌ها، ویژگی‌ها، معرفی موقوفه در این بانک اطلاعاتی گردآوری شده تا بتوانیم راحت‌تر سرمایه گذاران را به انجام سرمایه گذاری ترغیب کنیم بیان کرد: موقوفات زیادی در گوشه و کنار شهر‌های استان وجود دارد و به‌واسطه موقعیت خوبشان از ظرفیت مناسب برای سرمایه‌گذاری برخوردارند لذا باید این موقوفات معرفی شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان درباره مزیت‌های جذب سرمایه گذار برای موقوفات بیان داشت: سرمایه‌گذاری در این موقوفات منجر به افزایش بهره‌وری و بالا رفتن عوائد موقوفات به میزان قابل‌توجهی می‌شود و هم اکنون نیز طرح‌های متعددی در حوزه سرمایه‌گذاری بر روی موقوفات استان سمنان در حال اجرا بوده و حتی تعدادی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری در موقوفات انجام می‌شود، اما قبل از آن می‌بایست فهرست موقوفات مستعد سرمایه‌گذاری در شهرستان دامغان مشخص شود گفت: در صورتی که اوقاف این اقدام را صورت دهد با سرمایه‌گذاران در این بخش مذاکره می‌کنیم.

او عنوان کرد: بخش معنوی فعالیت اداره کل اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه و امامزادگان در شرایط کنونی قابل‌ستایش است و باید بیش‌ازپیش تلاش کنیم تا ابعاد معنوی زندگی مردم را تقویت کنیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋