🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بیکاری و حاشیه نشینی نتیجه بی لیاقتی برخی مسئولان است

حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های اخبار از اهواز ، گفت: بی‌لیاقتی برخی مسئولان باعث شده با وجود ظرفیت‌های فراوان شاهد مشکلات معیشتی مردم و حاشیه‌نشینی و بیکاری جوانان باشیم.

آقاجری گفت: بیکاری و حاشیه نشینی نتیجه بی‌لیاقتی برخی مسئولان است و خوزستان در زمینه حاشیه‌نشینی رتبه نخست را دارد.

او افزود: خوزستان در بحث حاشیه‌نشینی رتبه نخست را دارد، چرا با وجود این همه سرمایه و ظرفیت در استان باید شاهد چنین مشکلاتی باشیم که زیبنده استان و اهالی آن نیست.

آقاجری با بیان اینکه صنایع پایین‌دستی را می‌توان به راحتی راه‌اندازی کرد، اظهار داشت: همه مسئولان باید به سهم خود برای اشتغالزایی و حل مشکل بیکاری تلاش کنند، چراکه سیاست‌های نادرست سیستم اجرایی و خباثت دشمنان خارجی باعث شناور بودن نرخ ارز شده و هر روز شاهد افزایش لجامم‌گسیخته قیمت‌ها هستیم و نظارت کافی نیز بر بازار وجود ندارد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بازار بندر ماهشهر نیز این مشکل نمود بیشتری دارد و قیمت‌ها نسبت به شهر‌های مجاور گران‌تر است، همچنین مشکل فاضلاب و قطعی آب و برق به ویژه در این گرمای طاقت‌فرسا باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و مسئولان اجازه ندهند مردم سختی و عذاب بکشند.

او با اشاره به اینکه در دولت نهم بیش از ۱۰ میلیارد تومان بودجه صرف خور بندر ماهشهر شد، اما سیستم فاضلاب شهر، به ویژه فاز ۶ و شهرک طالقانی به خور هدایت می‌شود، بیان داشت: مردم غیور ماهشهر در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در مقابل ابرقدرت‌ها و مشکلات داخلی و خارجی ایستادگی کردند و اکنون نیز این توان و ظرفیت وجود دارد که با مشکلات مبارزه کنیم.

آقاجری رمز موفقیت کشور را تبعیت از فرامین کشتیبان این مملکت دانست و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به عنوان ناخدای کشتی این انقلاب مسیر و راه را مشخص می‌فرمایند و مسئولان نیز باید دستورات و فرامین هدایتگرانه معظم‌له را نصب‌العین خود قرار دهند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋