🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی از پنجم مرداد امسال بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون آغاز و تا دوم شهریور ادامه دارد.

آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور
به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، علیرضا محدثی زرندی، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و رئیس دبیرخانه منطقه ۸ دانشگاه پیام نور گفت: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از پنجم مرداد امسال بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون در سایت سازمان سنجش آغاز و تا دوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

او افزود: در دفترچه انتخاب رشته داوطلبان، رشته محل‌ها و دوره‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مشخص شده، که داوطلبان می‌توانند این رشته‌ها را برای ورود به دانشگاه انتخاب کنند.

محدثی زرندی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان کرمان با دارا بودن ۲۸ مرکز و واحد دانشگاهی پذیرای داوطلبین تحصیلات عالی در استان در ۳۵۰ رشته محل است و ثبت نام منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

او بیان داشت: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام می‌توانند برای آگاهی از رشته محل‌ها و دریافت جزئیات بیشتر به پورتال دانشگاه به نشانی kerman.pnu.ac.ir مراجعه کرده و یاکانال‌های اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور استان کرمان در فضای مجازی به آدرس @kermanpnuk را دنبال کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان به زیرساخت‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور با وجود ویروس کرونا آموزش را تعطیل نکرد و در نیمسال دوم با برگزاری بیش از ۱۱ هزار گروه درسی به صورت مجازی و الکترونیکی برای دانشجو یان سراسر استان کرمان توانست نیمسال تحصیلی خود را با موفقیت به اتمام برساند و هم اکنون با برگزاری ترم تابستان با ارائه بیش از ۹۵۰ عنوان درس به صورت مجازی و الکترونیکی پیشرو در بین سایر دانشگاه‌ها در راستای خدمت به دانشجو یان است.

رئیس دبیرخانه منطقه هشت با اشاره به تدابیر دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه مالی و شهریه دانشجویان گفت: این دانشگاه علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، با انعقاد تفاهم‌نامه با سه بانک عامل تسهیلات با کارمزد پایین و شرایط آسان را برای دانشجویان فراهم کرده که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.

س

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋