🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حزب آبی و سفید: گانتس باید جانشین نتانیاهو شود

در صورت انحلال کابینه رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو باید خود را برای خداحافظی با دفتر نخست وزیری آماده کند.

به گزارش گروه بین‌الملل اخبار به نقل از یدیعوت آحارونوت، مقامات حزب آبی و سفید اعلام کردند در صورت انحلال کابینه ائتلافی، بنی گانتس، نخست وزیر کشیک رژیم صهیونیستی باید جانشین بنیامین نتانیاهو شود.

با بالا گرفتن اختلافات میان دو حزب آبی و سفید و لیکود بر سر طرح بودجه رژیم صهیونیستی، برخی مقامات حزب گانتس می‌گویند بر اساس توافق کابینه ائتلافی، در صورت به بن رسیدن مذاکرات بر سر بودجه، گانتس می‌تواند جانشین نتانیاهو شود و تصمیم گیری نهایی در این خصوص بر عهده نخست وزیر و جانشین او خواهد بود.

حزب متبوع گانتس با استناد به توافق تشکیل کابینه ائتلافی می‌گوید که در صورت نقض توافق صورت گرفته بر سر بودجه از سوی نتانیاهو، او شخصا مسئول انحلال کابینه خواهد بود و باید جای خود را به گانتس بدهد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز چهارشنبه گزارش داد که نتانیاهو تصمیم گرفته است طرح بودجه سال جاری را ارائه نکند و انتخاباتی جدید را در ماه نوامبر آتی برگزار کند. در صورتیکه مذاکرات دو حزب بر سر طرح بودجه تا ۲۵ آگوست به نتیجه نرسد، پارلمان رژیم صهیونیستی خود بخود منحل خواهد شد و اراضی اشغالی باید خود را برای انتخابات چهارم آماده کند.

در صورت برگزاری انتخابات جدید، این چهارمین باری است که به دنبال شکست نتانیاهو و بنی گانتس بر سر تشکیل کابینه ائتلافی، طی یک سال گذشته انتخابات کنست در سرزمین‌های اشغالی برگزار می‌شود. اسرائیلی‌ها ماه مارس گذشته برای تعیین تکلیف تصاحب ۱۲۰ کرسی پارلمان و نخست‌وزیر آینده، برای سومین بار پیاپی در کمتر از یک سال به پای صندوق‌های رای رفتند.

خبر‌ها حاکی از بالا گرفتن بحران در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی است. جبهه‌گیری‌های اخیر نتانیاهو و بنی گانتس خبر از بازگشت بحران سیاسی به اراضی اشغالی می‌دهد. ناکامی فاجعه‌بار رژیم صهیونیستی در مهار ویروس کرونا و به تبع آن بالا گرفتن اعتراضات مردمی علیه نخست وزیر این رژیم، تشدید اختلافات در کابینه ائتلافی را موجب شده است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋