🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حفاری بیش از ۶ هزار متر چاه در مناطق خشکی و دریایی انجام شد

رئیس اداره عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۶ هزار و ۱۳۵ متر حفاری جهت دار در مناطق خشکی و دریایی کشور در ۴ ماهه امسال انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از اهواز ، قربانعلی کاظمی رئیس اداره عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران در تشریح فعالیت‌های شرکت از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال گفت: در مدت مذکور حفاری ۶ هزار و ۱۳۵ متر حفاری جهت دار چاه در مناطق خشکی و دریایی کشور انجام شد.

او افزود: این میزان حفاری بر روی ۱۷ حلقه چاه به تفکیک ۲ حلقه افقی، ۸ حلقه جهت دار، ۲ حلقه عبور از مانده حفاری و ۵ چاه عمودی با موتور درون چاهی محقق شده است.

کاظمی با بیان اینکه انجام ۲ عملیات مغزه گیری با بازیافت ۳۷۳ متر مغزه و یک عملیات کنار گذر با ابزار ویپ استاک بخش دیگری از فعالیت این واحد تخصصی زیر مجموعه مدیریت خدمات ویژه شرکت به شمار می‌رود، اظهار داشت: افزایش سهم بازار حفاری جهت دار به نحوی که میزان سهم از ۳۵ به ۴۲ درصد افزایش یافته و پیگیری مستمر ساخت قطعات و تجهیزات از جمله قطعات کاربردی ابزار مغزه گیری از موارد مهم و تاثیر گذار در این مدت است.

رئیس اداره عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: نگاه خاص به روش‌های نوین، کنترل هزینه از جمله شیوه مهندسی هزینه خدمات تمام شده حفاری جهت دار، مغزه گیری و کنار گذر از موارد با اهمیتی است که در دستور کار تعریف و دنبال می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این بخش هم اکنون ارائه خدمات مورد نیاز پروژه‌های کلید در دست EPC و EPD از جمله پروژه‌های ۱۰+۲۰ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی، نفت شهر، دارخوین و ۸ حلقه چاه اکتشافی در مناطق مختلف را در دست اجرا دارد، بیان کرد: همچنین این اداره در زمان حاضر به شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت فلات قاره ایران، نفت مناطق مرکزی و دیگر شرکت‌های متقاضی زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های بخش خصوصی خدمات ارائه می‌دهد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋