🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اجرای طرح آجربه آجر در جوانرود

فرماندار جوانرود به اجرای طرح آجربه آجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت : این طرح فرصت ارزشمندی برای مدرسه‌سازی است.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ؛رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : برگزاری کنکور با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت برگزاری این آزمون خط قرمز و اولویت اصلی شهرستان است.

او به تلاش‌های انجام گرفته در راستای کلاس‌های مجازی با حفظ سلامت دانش آموزان اشاره کرد و گفت : دوران کرونا سبب شد تا با هدف حفظ سلامت دانش آموزان کلاس‌های درسی از طریق مجازی برگزار شود و در این بین باید از تلاش تمام معلمان شهرستان تقدیر کرد.

مدیر آموزش و پروش جوانرود به مهاجرپذیری این شهرستان اشاره کرد و افزود: در زمان زلزله سه هزار دانش آموز مهاجر به تعداد دانش آموزان این شهرستان اضافه شدند که نیاز به افزایش کلاس‌ها و فضا‌های آموزشی داریم.

کیومرث میرزایی، به تعطیلی مدارس در زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: این موضوع با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی همکاران توانمند فرهنگی ما در برنامه کلا س‌های فضای مجازی جبران شده است.

او به برگزاری کنکور سراسری اشاره کرد و ادامه داد: امسال ۲ هزار و ۵۲۳ نفر در رشته‌های مختلف تحصیلی در شهرستان جوانرود برای شرکت در کنکور سراسری ثبت نام کرده اند.

میرزایی، با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری هرچه بهتر این آزمون سراسری در شهرستان جوانرود، خواستار همکاری ادارات و نهاد‌ها با آموزش و پرورش شد.

مدیر آموزش و پرورش جوانرود، داشتن چشم اندازی مبتنی بر مفاد سند تحول بنیادین را هم از اولویت‌های مدیریت در آموزش و پرورش دانست و گفت: وظیفه ما است همه برش‌ها و زیرنظام‌های سند تحول بنیادین را هم اجرا کنیم.

امام جمعه جوانرود گفت: مسوولیت‌ها فرصتی برای خدمتگزاری به خلق خدا و جامعه اسلامی است.

ماموستا ملا احمد فخری افزود: اصل خدمتگزاری این است که دین خود را به دین خود ادا کنیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋