🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وظیفه اول بسیجیان جنگ فرهنگی و تولید باشد

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی گفت: وظیفه اول بسیجیان آمادگی و جنگ فرهنگی، جنگ نرم و سایبری، تولید و عمران است، بنابراین انتظار داریم بسیجیان در این مسیر حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار  از بیرجند ، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در دومین جشنواره مالک اشتر در شهرستان خوسف گفت: بسیجیان جهان اسلام تا تمام جان از خون شهدا دفاع خواهند کرد، و افق همراهی و همدلی در بسیجیان موجود است که حق بسیج هم همین است.

او افزود: رهبری خطاب به بسیجیان در آذر ماه سال ۹۸ دستورات و توصیه‌هایی مبنی بر اینکه بسیجیان باید در همه زمینه ها؛ دفاع در میدان سخت و نیمه سخت آماده به کار باشند و در همه جایی، راهبرد و تاکتیک آماده داشته باشند و در هیچ قضیه‌ای غافلگیر نشوند، گفت: توصیه دوم رهبری به بسیجیان این است که در جنگ نرم عکس العملی و واکنشی عمل نکنند، بلکه باید یک قدم از دشمن جلوتر باشیم و حرکت خنثی کننده را از قبل انجام دهیم.

قاسمی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان در آذرماه سال ۱۳۹‪۸ بیان کرد: بنا به فرموده رهبری بسیج در معرض و نفوذ دشمن است تا از درون بسیج را با مشکل مواجه کنند، ولی بدانید که بر همه پیروز خواهید شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: جشنواره مالک اشتر قصد دارد از وضع موجود به وضع مطلوب برسد و بسیجیان مطلوب را رشد دهد روند سازی در سازمان و حرکت به جلو، ارتقا آمادگی، رصد به موقع، عیب یابی سازمان و برطرف کردن آن از دیگر اهداف این جشنواره است.

قاسمی افزود: در جشنواره مالک اشتر از مدیران خدوم، تولید کننده فکر نو و حرکت‌های پیش رونده تجلیل می‌شود، این جشنواره مسیر حرکت سازمان را نشان می‌دهد، بنابراین ضعف‌ها را باید رفع و نقاط قوت را باید تقویت کنیم.

او مطرح کرد: وظیفه اول بسیجیان آمادگی و جنگ فرهنگی، جنگ نرم و سایبری، تولید و عمران است، بنابراین انتظار داریم بسیج باید در این مسیر حرکت کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در بحث اقتصاد و اشتغال جوانان با توجه به هجمه دشمن باید بیشتر کار کرد، ولی ما تشکیلات زیادی در جامعه داریم، ولی جوانان ما مشکل دارند و ما از این خلاقیت‌ها به درستی استفاده نمی‌کنیم، جشنواره مالک اشتر باید حامی این جوانان باشند.

او ادامه داد: فرمانده و مسئول بسیجی باید موقعیت خود را بداند، بنابراین فرمانده بصیر خالص ومخلص و شجاع در جشنواره مالک اشتر تجلیل می‌شود.

جشنواره مالک اشتر باید از قاسم سلیمانی‌ها و شهید حججی‌ها و شهید نجمی‌ها تقدیر کند.

بشیری فرمانده سپاه ناحیه خوسف نیز در این جشنواره گفت: بسیج انعطاف پذیر است و باید با توجه به شرایط و منویات رهبری حرکت کند.

فرمانده سپاه خوسف با بیان اینکه در جریان جنگ اقتصادی هستیم افزود: هیچ برنامه و فعالیتی نیست که بسیج بتواند در راستای اعتلای نظام کار بکند، ولی کوتاهی کند.

بشیری تصریح کرد: مسولان بسیجی وظیفه دارند برای تحقق رزمایش مواسات و همدلی، زمینه را برای فعالیت بسیجیان مهیا کند.
در این جشنواره از فرمانده هان پایگاه‌ها و حلقه‌های صالحین خوسف تقدیر به عمل آمد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋