🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مصوبات شورای اطلاع رسانی اعلام شد

جلسه کمیته تخصصی شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ؛ جلسه کمیته تخصصی شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه به ریاست بهرام فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با ارائه مصوبات شورای اطلاع رسانی برگزار شد .

فاضلی گفت : مقرر شد از طریق وزارت کشور به شورای اطلاع رسانی دولت پیشنهاد داده شود تا علاوه بر بند "چ" ماده ۳۷ دستورالعملی مبنی بر تصویب و ابلاغ اعتباری به شورای اطلاع رسانی استان‌ها برای فعالیت و تولید محتوا در فضای مجازی توسط دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی و نظارت مدیریت ارشد استان، ابلاغ شود.

او گفت : تصویب شد که پس از این تمام پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و زیربنایی استان دارای پیوست اطلاع رسانی باشند و در بودجه آن پروژه‌ها بحث تبلیغ و اطلاع رسانی مدنظر قرار گیرد و این موضوع توسط معاونت محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی به دستگاه‌ها ابلاغ گردد.

فاضلی افزود : در جلسه آتی شورای اطلاع رسانی ضمن دعوت و حضور مدیر کل صدا و سیمای استان چهارچوب‌های ابلاغی به او از سوی صدای و سیمای مرکز جمهوری اسلامی ایران به بحث و بررسی گذاشته می شود و ظرفیت صدا و سیمای استان در خصوص اجرای بند "چ" تبیین گردد.

او افزود : از دستگاه‌های اجرایی کلان و به ویژه زیربنایی استان دعوت شود که در شورای اطلاع رسانی حضور یافته و به منظور ارائه توانایی و انعکاس عملکرد آن دستگاه هزینه‌هایی را در نظر گرفته و صرف اطلاع رسانی نمایند.

فاضلی ادامه داد : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توانمند سازی مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی آن‌ها مشروط به تامین اعتبار از سوی استانداری کرمانشاه نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی ارتقاء سواد رسانه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام نماید.

او افزود : معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در اولین جلسه شورای اداری استان نسبت به تبیین موضوع وتوجیه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص نحوه اجرا و شرایط مطلوب پرداخت بند "چ" به صدا و سیما اقدام نمایند.

فاضلی گفت : در جلسه آتی شورای اطلاع رسانی استان، پیش نویس سند راهبردی شورای اطلاع رسانی استان که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده به بحث و بررسی گذاشته شود.

او گفت : با توجه به فضای ضد تبلیغ ایجاد شده در استان با توجه به شکایت‌های صورت گرفته از رسانه‌های استان شورایی ابتدا مدیران دستگاه‌های اجرایی موضوع را ازطریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری نموده و سپس اقدام نمایند .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋