🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهلت اعزام مشمولان سربازی دارای بیماری و داوطلبان کنکور تمدید شد

معاون نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: مهلت اعزام مشمولان سربازی دارای بیماری‌های زمینه‌ای و داوطلبان کنکور ارشد و دکترا تمدید شد.

یعثوب حقی، معاون نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های اخبار  از اردبیل ، از تمدید مهلت اعزام مشمولان سربازی دارای بیماری‌های زمینه‌ای و داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های غیر پزشکی تا اواخر شهریور خبر داد.

او افزود: همزمان با سراسر کشور همه مشمولان زیردیپلم، دیپلم و فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها دارای برگ آماده به خدمت مرداد ماه ۱۳۹۹ به خدمت سربازی اعزام خواهند شد.

معاون نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت مرداد ماه سال ۱۳۹۹ را دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

سرهنگ حقی افزود: تمام مشمولان باید روز چهارشنبه یکم مردادماه سال ۹۹ در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

او تصریح کرد: در این دوره از اعزام به خدمت نیز همانند دوره قبل برای حفظ سلامت مشمولان، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزمی که مبتلا به بیماری‌های مزمن آسم، قلبی و عروقی، خونی، گوارشی و عفونی هستند، تمدید شده و این دسته از مشمولان نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

معاون نظام وظیفه نیروی انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آن‌ها در برخواهد داشت.

سرهنگی حقی گفت: خانواده‌ها در جهت پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی خود در روز اعزام جلوی معاونت وظیفه عمومی تجمع نکنند و مطمئن باشند با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مراکز تعیین شده اعزام خواهند شد.

او افزود: دوره آموزش این دوره احتمالا یک ماه خواهد بود و با توجه به شرایط پیش آمده در کشور امکان اعزام به مرخصی نخواهند داشت و کلیه مشمولان مدارک خود را از جمله برگ واکسیناسیون، کارت ملی، مدارک متاهلی و مدارک ایثارگری پدر را به همراه داشته باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋