🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هنرستان های بوشهر نیروی ماهر برای مشاغل بومی پرورش می دهند

تربیت نیروی کار ماهر متناسب با مشاغل بومی در اولویت برنامه‌های اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر قرار دارد.

هنرستان بوشهر

به گزارش گروه استان‌های  اخبار  از بوشهر ، رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، رویکرد برنامه ششم توسعه و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به عنوان مهمترین مراکز تربیت نیروی انسانی ماهر عنوان کرد و گفت: با توجه به استقرار صنایع نفت و گاز و وجود دریا در استان، تربیت نیروی کار ماهر متناسب با مشاغل بومی در اولویت‌های برنامه‌ریزی‌های این اداره است.

حسین رمضانی با اشاره به اینکه اکنون ۱۴۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کاردانش به صورت دولتی و غیردولتی در استان فعالیت می‌کنند، افزود: ۳۸ هنرستان‌های شاخه فنی و حرفه‌ای و ۱۱۲ هنرستان‌های کاردانش استان در نوع دولتی و غیر دولتی هستند.

او صنعت، خدمات، هنر و کشاورزی را چهار حوزه اصلی فعالیت هنرستان‌ها اعلام کرد و ادامه داد: دانش آموزان با توجه به علاقه و بر اساس فرم هدایت تحصیلی می‌توانند در یکی از رشته‌های هنرستان‌های شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش ادامه تحصیل دهند.

رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش گفت: هنرستان‌های دخترانه ریحانه و پسرانه آزادگان بندر بوشهر و هنرستان پسرانه ثامن الائمه دشتستان نمونه دولتی هستند و هنرجو را از طریق آزمون جذب می‌کنند.

رمضانی ادامه داد: هنرستان‌ دخترانه فاطمیه بندر بوشهر هم زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و هنرستان‌ بهیاری برازجان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر هستند.

او گفت: هنرجو در هنرستان‌ بهیاری هر دو سال یک‌بار و از طریق آزمون و مصاحبه پذیرفته می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋