🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ضرب الاجل فرماندار هرسین برای ساماندهی نهر های ۴ گانه

فرماندار شهرستان هرسین در ضرب الاجلی به ادارات گفت: ۱۰ روزه تمام اطلاعات مربوط به نهرهای چهارگانه جمع آوری شودحل مشکلات مقطعی در این زمینه را نمی‌پذیرم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ؛  امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین  در جلسه ساماندهی و مدیریت دائمی نهر‌های شهر هرسین  گفت:از رودخانه سراب هرسین ۴ نهر مرینه، خندق، برآفتاب و میانور منشعب می شود و با گذر از بافت‌های قدیمی و جدید مشکلاتی را برای سازه‌هایی که بصورت غیر قانونی بر روی این نهر‌ها ایجاد شده است بوجود می‌آورد.

فرماندار هرسین در این جلسه بر رفع مشکلات و مدیریت این نهرها بصورت همیشگی و دائمی تاکید کرد و اظهار داشت: دیگر نمی‌پذیرم رسیدگی به مشکلات ناشی از نهر‌های چهارگانه، بصورت مقطعی و در بازه‌های زمانی خاص باشد بلکه باید این مشکلات بصورت اصولی و زیر بنایی حل و فصل گردد.

به گفته فرماندار هرسین ساخت و ساز منازل مسکونی و واحد‌های تجاری غیراصولی و بدون اخذ مجوز بر روی این نهر‌ها علاوه بر تجاوز به حریم آنها، باعث بروز مشکلاتی برای این منازل و واحد‌ها شده است و با بارش نزولات آسمانی، موجب ایراد خسارت فراوان به منازل طول مسیر و همچنین مسدود شدن نهر‌ها می‌گردد.

فرماندار هرسین ادامه داد: متاسفانه مالکان این واحد‌های مسکونی و تجاری بدون هیچگونه رویکردی و فکر به آینده اقدام به ساخت و ساز بر روی نهر‌ها نموده اند و هم اکنون با توسعه بافت شهری مشکلات فراوانی برای خود و ادارات خدمات رسان بوجود آورده اند.

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین بیان داشت: مسدود شدن نهر‌ها توسط زباله‌ها از مهمترین دلایلی است که باعث نفوذ آب به داخل سازه‌های غیر مجاز میشود.

مشخص نمودن مسیر و طول این نهر‌ها و قسمت‌هایی که سرپوش دارند و یا فاقد سرپوش هستند، مشخص نمودن قسمت‌های مختلفی از این نهر‌ها که پاکسازی و یا در گذشته لوله گذاری شده اند، شناسایی کامل خانه‌ها و ساخت و ساز‌های فاقد مجوز و دارای مجوز که بر روی این نهر‌ها قرار دارند و همچنین معین شود آب این نهر‌ها در طول مسیر خود به چه اندازه در زیر تاسیسات و اماکن وجود دارد از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
انتهای  پیام/ز

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋