🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رتبه نخست آذربایجان شرقی در شناسایی و ثبت انبار های نگهداری کالا

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از کسب رتبه اول کشوری در فرایند‌های مربوط به شناسایی و ثبت انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار‌ها با بیش از ۱۳ هزار انبار خبر داد.

رتبه نخست آذربایجان‌شرقی در شناسایی و ثبت انبار‌های نگهداری کالا

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران  جوان  از تبریز ، امین زاده  رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس ارزیابی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، با تلاش شبانه روزی همکاران و همراهی صنعتگران و اصناف، سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی موفق شد با رصد به موقع و دقیق ورود و خروج کالا‌های اساسی به انبار‌ها از طریق پیگیری و الزام ثبت رسید حواله توسط فعالین تجاری در سامانه مربوطه و نیز شناسایی و ثبت انبار‌های جدید و تایید انبار‌ها با اخذ مدارک مثبت گمرکی ضمن اخذ رتبه اول کشوری، رکورد شناسایی، ثبت و تایید بیش از ۱۳ هزار انبار و محل نگهداری کالا و ثبت بیش از ۷ میلیون رسید و حواله در ۱۲ قلم کالای اساسی را به خود اختصاص دهد.

او گفت: همه فعالین تجاری می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه جامع انبار‌ها به نشانی www.nwms.ir ضمن مشاهده لیست کامل ۵۸۴ قلم کالای مشمول، نسبت به ثبت انبار و محل نگهداری خود اقدام نمایند.

امین زاده گفت: به استناد مواد ۵ و ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیز شیوه نامه بازرسی از انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا، در صورت عدم ثبت انبار و محل نگهداری ۵۸۴ قلم کالای مشمول، نگهداری کالا‌های مذکور در حکم نگهداری کالای قاچاق خواهد بود.

او افزود: طبق قانون یادشده در ۱۲ قلم کالا شامل برنج، شکر، چای، لاستیک، گندم، جو، کنجاله سویا، کاغذ، روغن، ذرت، ماسک و مواد ضدعفونی کننده و ورق فولادی در صورت عدم ثبت ورود و خروج کالا به انبار‌ها، تخلف احتکار محرز خواهد بود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋