🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اجتماع بزرگ رزمندگان و ایثارگران خمینی شهری برگزار می شود

دبیر اجتماع بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان خمینی شهر گفت: برای نخستین بار در کشور اجتماع ۱۵ هزار نفری رزمندگان و ایثارگران خمینی شهری فردا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های اخبار  از اصفهان ،اسماعیل محمدی دبیر اجتماع بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان خمینی شهر گفت: برای نخستین بار در کشور اجتماع ۱۵ هزار نفری رزمندگان و ایثارگران ارتش، نیروی انتظامی، سپاه، جهاد سازندگی، هلال احمر و بسیج  شهرستان خمینی شهر با سخنرانی سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

اسماعیل محمدی با اینکه در این اجتماع از بیانات رهبر معظم انقلاب به همراه کتاب شهدای ورزشکار این شهرستان رونمایی خواهد شد، افزود: تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، برقراری پیوند نسلی پیشکسوتان دفاع مقدس و جوانان امروز و ثبت خاطرات از اهداف برگزاری این اجتماع بزرگ است.

او گفت: هشت کمیته در این برنامه پیش‌بینی شده که یکی از مهم‌ترین آن ها، کمیته خدمات و میز خدمت با ارائه خدمات بهداشتی، پزشکی، درمانی، قضایی و حقوقی است.

اسماعیل محمدی تعداد شهدای این شهرستان را دو هزار و ۳۰۰ شهید نفر اعلام و افزود: از هر ۹۳ نفر در دوران دفاع مقدس یک شهید در این شهرستان تقدیم انقلاب شده و از هر ۱۴ نفر یک نفر وارد جبهه‌های حق علیه باطل شده است.

او با اشاره به اینکه این اجتماع بزرگ فردا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در حسینیه ثارالله خیمه‌ی شهدای بسیج برگزار خواهد شد، گفت: شهرستان خمینی‌شهر دارای ۲۴۲ خانواده دو شهیده و ۹ خانواده سه شهیده و یک خانواده چهار شهیده است.

شهرستان خمینی‌شهر ۱۵ هزار رزمنده، ۳۶۰۰ جانباز، ۳۷۰ آزاده و ۱۹ شهید مدافع حرم دار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

م

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋